Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'metadata' (28)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

richtlijn metagegevens overheid: dwingend voorgeschreven ?

Volgens de Archiefregeling 2010 is het opstellen van een metadataset voor je organisatie verplicht, waarbij wordt verwezen naar NEN-ISO 230…

Begonnen door Margreet Joosen

3 23 Aug 2013
Antwoord van Yvonne Welings

KING DMS-brug

Beste collega's, In het kader van de koppeling van ons DMS (Filenet P8) aan zaaksysteem E-Maxx hebben wij vanuit DIV gekeken naar de benodi…

Begonnen door Mart Mommers

8 20 Dec 2012
Antwoord van Mart Mommers

Metadata voor gemeenten

Metagegevens zijn essentieel voor (digitaal) informatiebeheer, daar hoeft geen discussie over gevoerd te worden. Volgens de baseline hebben…

Begonnen door Yvonne Welings

21 20 Nov 2012
Antwoord van Yvonne Welings

Verplichte metadata voor vervangingsbesluit

Ik ben bij de gemeente Uden bezig met het vervangingsbesluit. Ik heb een handboek opgesteld met onze werkwijzen, werkafspraken, alle techni…

Begonnen door Jean-Luc Rouvroye

6 8 Nov 2012

Metadata vernietigen, dat moet!

De vraag en het antwoord Een vraag die ik al verschillende keren voorbij heb horen komen is "Moeten metadata ook vernietigd worden?" Mijn…

Begonnen door Marco Klerks

6 7 Mrt 2012
Antwoord van Robin Lassche

Samen e-versnellen bij het Rijk

Er is weer een nieuwe (zesde)  publicatie van het Kennislab onder de titel Samen versnellen naar het eRijk met alle aandacht voor I-strateg…

Begonnen door Yvonne Welings

4 8 Apr 2011
Antwoord van Yvonne Welings

There is no such thing as metadata.

De stelling De term "metadata" en het concept hiervan is ouderwets.   De onderbouwing Onze organisaties digitaliseren. Dat betekent dat inf…

Begonnen door Marco Klerks

4 8 Apr 2011
Antwoord van Saskia Giesbers

gezocht: veldstructuur bouwvergunningdossier

Hallo allemaal,   ik ben - ten behoeve van een digitaliseringsproject bouwvergunningen bij mijn huidige opdrachtgever - op zoek naar een (m…

Begonnen door Frieke H

0 19 Apr 2010

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden