Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'informatie' (7)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Vertrouwelijke stukken psychologen/bedrijsartsen

Wij hebben een vraagstuk binnen onze organisatie inzake de opslag van vertrouwelijke stukken van onze psychologen en ingehuurde bedrijfsart…

Begonnen door Marco Niemeijer

3 2 Jul 2018
Antwoord van Yvonne Welings

Methode voor een informatie-audit

Beste forumgenoten, Ik ben aan het afstuderen voor de opleiding Informatiemanagement en –dienstverlening aan de Haagse Hogeschool.   In he…

Begonnen door Jasper

3 13 Sept 2014
Antwoord van Frans Smit

Whitepaper: De informatiemanager 3.0 - Heeft u uw informatiehuishouding op orde?

Bent u op de hoogte van de belangrijkste ICT mogelijkheden en beperkingen? Bent u tevreden over uw documentsysteem? Heeft u de werkprocesse…

Begonnen door K. Impens

3 20 Aug 2014
Antwoord van Marco Klerks

populaire tekst gezocht voor beleidskaders DIV

Ik ben op zoek naar een populaire tekst om de collega's binnen onze gemeente te informeren over de nieuw vastgestelde beleidskaders DIV (el…

Begonnen door Wim Ickenroth

1 3 Jun 2014
Antwoord van Yvonne Welings

Het blijft tobben met e-mail

Deze week verscheen de Benchmark digitale dienstverlening gemeenten 2011, samengesteld door Ernst & Young. Een van de constateringen is…

Begonnen door Yvonne Welings

6 3 Jun 2013
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

Informatie management, wat is dat eigenlijk?

In de organisatie waar ik werk is Informatie Management (IM) een hip item. Het is iets wat we goed willen regelen, maar wat niet gemakkelij…

Begonnen door Marco Klerks

9 6 Feb 2012
Antwoord van Lieuwe van Veen

Overheidsinformatie voor de happy few

Toegang op overheidsinformatie is geregeld in de Archiefwet 1995 en de Wet Openbaarheid Bestuur (WOB). De staatsman Thorbecke stelde al in…

Begonnen door Yvonne Welings

3 7 Apr 2011
Antwoord van Bas de Groot

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden