Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'digitaliseren' (6)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Heeft iemand ervaring met het digitaliseren van (bouw)dossiers mbv OCR en vervolgens het opschonen van deze dossiers met behulp van Machine Learning (Arificial intelligence)?

Onze situatie Ik werk bij een gemeente en ik ben Adviseur proces en informatiemanagement. In onze archiefruimte staan tientallen meters bou…

Begonnen door Olaf Griffioen

8 27 Jan 2023
Antwoord van Olaf Griffioen

Waar ingescande dossiers opslaan?

Bij de gemeente Heerenveen zijn we momenteel druk bezig een omslag te maken van analoog werken naar hybride werken en nu naar digitaal werk…

Begonnen door Gerard Gaasendam

3 24 Mei 2022
Antwoord van Gerard Gaasendam

Nuchter Doetinchem Doet: Digitale herstart DIV maakt meters!

Net een artikel gelezen op de website www.digitalespin.nl over de herinrichting en totstandkoming van een digitale postkamer bij gemeente D…

Begonnen door Leon van Oosterom

0 8 Mrt 2017

Handreiking vervanging Archiefbescheiden versie 2.0

Vandaag is de vernieuwde Handreiking Archiefbescheiden (versie 2.0) vrijgegeven.  De handreiking is in ieder geval een heel stuk leesbaarde…

Begonnen door Leon van Oosterom

0 8 Dec 2016

Scanstraat - intern en extern

In mijn organisatie denkt men eraan om een scanstraat aan te schaffen. Wie heeft dat al gedaan? Mijn concrete vraag is wat zijn de kosten b…

Begonnen door Jacko A. de Groot

14 26 Mrt 2015
Antwoord van Leon van Oosterom

Digitaliseren van oude luchtfoto's

Een enthousiaste collega kwam bij me met een artikel over het digitaliseren van oude luchtfoto's door Dotka Data. Een positief artikel. Wie…

Begonnen door Jacko A. de Groot

3 25 Mrt 2015
Antwoord van Jacko A. de Groot

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden