Discussies van Yvonne Welings (4,105)

Discussies waarop is gereageerd (3324) Antwoorden Recente activiteiten

"Ik zie in 'mijn' werkgebied over het algemeen de laatste jaren een steeds hechtere o…"

Yvonne Welings heeft 9 Mrt 2010 gereageerd op is DIV niet steeds meer net al ICT?

7 10 Mrt 2010
Antwoord van Fons van Oosterhout

"Samenwerking en kennisdeling is van essentieel belang, betrek in het belang van de g…"

Yvonne Welings heeft 9 Mrt 2010 gereageerd op is DIV niet steeds meer net al ICT?

7 10 Mrt 2010
Antwoord van Fons van Oosterhout

"handreiking "

Yvonne Welings heeft 9 Mrt 2010 gereageerd op RO-Online heeft geen archieffunctie

26 11 Nov 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Zie berichtgeving over de ICT component WABO"

Yvonne Welings heeft 8 Mrt 2010 gereageerd op Gebruik van SquitXO als archief

15 25 Mrt 2010
Antwoord van Chris Nijhuis

"De applicatie Squit XO wordt ook bij veel gemeenten gebruikt voor de bestemmingsplan…"

Yvonne Welings heeft 6 Mrt 2010 gereageerd op Gebruik van SquitXO als archief

15 25 Mrt 2010
Antwoord van Chris Nijhuis

"Dag Bente Vanuit de archiefwereld is voor zover mij bekend geen reactie gegeven, oo…"

Yvonne Welings heeft 3 Mrt 2010 gereageerd op RO-Online heeft geen archieffunctie

26 11 Nov 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"@ Jack, Het issue het digitaal ontoegankelijk maken van bestanden zoals het vernieti…"

Yvonne Welings heeft 6 Feb 2010 gereageerd op Bewaartermijnen datagegevens versus privacy

10 9 Feb 2010
Antwoord van Ton de Looijer

"In de NRC gisteren stond ook nog berichtgeving op deze kwestie, die m.i. een raakvla…"

Yvonne Welings heeft 5 Feb 2010 gereageerd op Bewaartermijnen datagegevens versus privacy

10 9 Feb 2010
Antwoord van Ton de Looijer

"@Jack, Wat mij bevreemdt in het verhaal over de kentekens, wie ziet toe op rechtmati…"

Yvonne Welings heeft 4 Feb 2010 gereageerd op Bewaartermijnen datagegevens versus privacy

10 9 Feb 2010
Antwoord van Ton de Looijer

"@ Frieke Misschien heb je nog wat aan deze link, dat door Ron van der Kolk zelf oms…"

Yvonne Welings heeft 29 Jan 2010 gereageerd op Informatievoorziening en het Antwoord-concept: wat zijn jouw ideeën?

11 30 Sept 2010
Antwoord van Roel Snijders

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden