Discussies van Roel Snijders (37)

Discussies waarop is gereageerd (34) Antwoorden Recente activiteiten

"Registratie en decentraal zijn ruime begrippen. Inkomende zaken worden in Hardenberg…"

Roel Snijders heeft 25 Okt 2011 gereageerd op Ervaringsdeskundigen decentrale registratie gezocht

8 12 Nov 2011
Antwoord van Klaas van der Heijden

"In Hardenberg is inmiddels het besluit gevallen om het DIV team (post en archief) te…"

Roel Snijders heeft 7 Okt 2011 gereageerd op Integratie DIV-functie in het KCC

16 7 Mei 2012
Antwoord van Ger Wischmann

"Het applicatiebeheer heb ik in het begin ondergebracht bij DIV. Maar wel direct afzo…"

Roel Snijders heeft 24 Aug 2011 gereageerd op Applicatiebeheer

3 24 Aug 2011
Antwoord van Roel Snijders

"  Bij ons is het zaakgericht en digitaal werken organisatiebreed ingevoerd. Ook de b…"

Roel Snijders heeft 24 Aug 2011 gereageerd op Zaakgericht beleid vormen, waarom zou je?

19 24 Aug 2011
Antwoord van Marco Klerks

"Gemeente Hardenberg gebruikt sinds enkele maanden ook de Kofax software voor het int…"

Roel Snijders heeft 10 Mei 2011 gereageerd op vraag: wie heeft ervaring met intelligente scansoftware van Kofax?

18 26 Nov 2013
Antwoord van Yvonne Welings

"Er is indertijd in Hardenberg wel een richtlijn opgesteld en voor korte duur ook uit…"

Roel Snijders heeft 7 Feb 2011 gereageerd op Hoe om te gaan met digitale bestanden ?

4 8 Mrt 2011
Antwoord van Christa de Knegt

"Davied,   Ik zie in pleio wel een toekomst. Zie nu al mogelijkheden om pleio te gebr…"

Roel Snijders heeft 7 Feb 2011 gereageerd op Call to arms! Wie wil de archivering op Pleio regelen?

29 9 Mrt 2011
Antwoord van Andrea Pronk-De Palm

"Zoals zo vaak is de praktijk altijd wat weerbarstiger dan de theorie. Als ik een pra…"

Roel Snijders heeft 6 Feb 2011 gereageerd op Call to arms! Wie wil de archivering op Pleio regelen?

29 9 Mrt 2011
Antwoord van Andrea Pronk-De Palm

"Marco ik kan het ook niet later om een reactie te plaatsen. Enkele items verdienen e…"

Roel Snijders heeft 20 Jan 2011 gereageerd op Zaakgewijs werken: Opvattingen en Misvattingen

9 18 Mrt 2011
Antwoord van Marco Klerks

"Met de invoering van het zaakgericht werken was en is dit bij ons ook een discussiep…"

Roel Snijders heeft 30 Dec 2010 gereageerd op Zaakgericht archiveren; hoe om te gaan met bezwaar en beroep?

30 26 Jan 2011
Antwoord van Marius Jansen

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden