Discussies van Henk Sligman (194)

Discussies waarop is gereageerd (165) Antwoorden Recente activiteiten

"@ Yvonne, volledig mee eens. en misschien nog sterker DIV houdt zich aan "regels" m.…"

Henk Sligman heeft 16 Mrt 2015 gereageerd op Overheidsmails en de transparantie overheid

30 24 Mrt 2015
Antwoord van MGroels

"@Tineke en dit staat in het wetboek van strafrecht. Wetboek van Strafrecht – Boek 2T…"

Henk Sligman heeft 15 Mrt 2015 gereageerd op Overheidsmails en de transparantie overheid

30 24 Mrt 2015
Antwoord van MGroels

"@ André ik ga mij  best doen."

Henk Sligman heeft 14 Mrt 2015 gereageerd op Functieprofiel Informatievoorziening in ICT functieboek

15 22 Apr 2015
Antwoord van Jacko A. de Groot

"André, ik maak net een transitie mee van ene "functieboek (lokaal) naar een ander fu…"

Henk Sligman heeft 14 Mrt 2015 gereageerd op Functieprofiel Informatievoorziening in ICT functieboek

15 22 Apr 2015
Antwoord van Jacko A. de Groot

"Misschien is het een idee om de nieuwe concept ontwerp "selectie" lijst (VNG) op de…"

Henk Sligman heeft 10 Mrt 2015 gereageerd op Overheidsmails en de transparantie overheid

30 24 Mrt 2015
Antwoord van MGroels

"Ik ben het Edward eens GEEN dubbele opslag. ."

Henk Sligman heeft 2 Mrt 2015 gereageerd op Vraagje over Vervanging (Handboek)

9 1 Sept 2015
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"@Marco, via de APK gediplomeerde, heb ik ook nu ook het bewegende beeld opgeslagen i…"

Henk Sligman heeft 2 Mrt 2015 gereageerd op archiveren van een innovatief "digitaal financieel jaarverslag"

20 2 Mrt 2015
Antwoord van Marco Klerks

"@Marco, Tuurlijk, maar eerst het oude item. Om wat verder te komen heb ik mijn oor t…"

Henk Sligman heeft 27 Feb 2015 gereageerd op archiveren van een innovatief "digitaal financieel jaarverslag"

20 2 Mrt 2015
Antwoord van Marco Klerks

"Zo meld je het ene (deze discussie) zo komt het volgende. Ik zit nu in een interne "…"

Henk Sligman heeft 27 Feb 2015 gereageerd op archiveren van een innovatief "digitaal financieel jaarverslag"

20 2 Mrt 2015
Antwoord van Marco Klerks

"Ik ben dat ook niet en ik mis ze nog in "discussie"."

Henk Sligman heeft 27 Feb 2015 gereageerd op archiveren van een innovatief "digitaal financieel jaarverslag"

20 2 Mrt 2015
Antwoord van Marco Klerks

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden