Discussies van Henk Sligman (194)

Discussies waarop is gereageerd (165) Antwoorden Recente activiteiten

"@ Yvonne, Ik denk dat veel "(digitaal) archiefbeheer" mensen nog niet weten dat deze…"

Henk Sligman heeft 12 Okt 2015 gereageerd op Toekomstscenario's archieffuncties

14 22 Nov 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"@ Yvonne, geen idee wat hun rol had moeten zijn, ik lees dit in de gemeentewet en de…"

Henk Sligman heeft 18 Sept 2015 gereageerd op Notitie juridische aspecten aansluiten bij een e-Depot

21 23 Sept 2015
Antwoord van jack karelse

"In de gemeentewet lees ik het volgende:   Artikel 117 1. Onze Minister bevordert de…"

Henk Sligman heeft 18 Sept 2015 gereageerd op Notitie juridische aspecten aansluiten bij een e-Depot

21 23 Sept 2015
Antwoord van jack karelse

"@ Robin, in je betoog raak je inderdaad wat principiele kern aangelegenheden. Ik pak…"

Henk Sligman heeft 17 Sept 2015 gereageerd op Notitie juridische aspecten aansluiten bij een e-Depot

21 23 Sept 2015
Antwoord van jack karelse

"Ik heb de komende tijd even wat anders te doen (KPI's). echter wat ik nu lees is wel…"

Henk Sligman heeft 9 Sept 2015 gereageerd op Hoeveel gigabytes / terabytes passen in een meter archief ?

15 10 Sept 2015
Antwoord van Sander Brabander

"@Mike klopt, dat deden we 100 jaar geleden inderdaad niet :-) In eerste aanleg zou i…"

Henk Sligman heeft 9 Sept 2015 gereageerd op Hoeveel gigabytes / terabytes passen in een meter archief ?

15 10 Sept 2015
Antwoord van Sander Brabander

"Indien we niet volledig kunnen vernietigen zullen de boetes hoog zijn en dat is geen…"

Henk Sligman heeft 8 Sept 2015 gereageerd op Hoeveel gigabytes / terabytes passen in een meter archief ?

15 10 Sept 2015
Antwoord van Sander Brabander

"@Mike je hebt de juiste vraag. We zijn net gestart met het proces vernietigen in een…"

Henk Sligman heeft 8 Sept 2015 gereageerd op Hoeveel gigabytes / terabytes passen in een meter archief ?

15 10 Sept 2015
Antwoord van Sander Brabander

"Is het eigenlijk nog interessant om dit te "weten". De digitale "kosten factoren" wi…"

Henk Sligman heeft 8 Sept 2015 gereageerd op Hoeveel gigabytes / terabytes passen in een meter archief ?

15 10 Sept 2015
Antwoord van Sander Brabander

"@Yvonne, kun je en wil je van de "barbier"  svp een apart item maken dan vervuiler w…"

Henk Sligman heeft 11 Aug 2015 gereageerd op Review handreiking vervanging

15 11 Aug 2015
Antwoord van Henk Sligman

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden