Discussies van Sjoerd van der Noord (10)

Discussies waarop is gereageerd (6) Antwoorden Recente activiteiten

"Op de korte termijn is het geen optie om te stoppen met de datum stempel noch met he…"

Sjoerd van der Noord heeft 9 Mrt 2016 gereageerd op Datumstempel en zaak-/documentnummer op papier bij nog door te sturen documenten

3 9 Mrt 2016
Antwoord van Sjoerd van der Noord

"Hartelijk dank voor jullie reacties. Dit is goede input voor mij om een advies te fo…"

Sjoerd van der Noord heeft 9 Mrt 2016 gereageerd op Hetzelfde document dat via verschillende kanalen binnenkomt

11 9 Mrt 2016
Antwoord van Sjoerd van der Noord

"Ik ben niet zeker of ik je reactie begrijp Yvonne. Zegt dit iets over welke document…"

Sjoerd van der Noord heeft 24 Feb 2016 gereageerd op Hetzelfde document dat via verschillende kanalen binnenkomt

11 9 Mrt 2016
Antwoord van Sjoerd van der Noord

"Er zijn ontvangstbevestigingen, maar die zijn niet automatisch en worden ook niet al…"

Sjoerd van der Noord heeft 18 Feb 2016 gereageerd op Hetzelfde document dat via verschillende kanalen binnenkomt

11 9 Mrt 2016
Antwoord van Sjoerd van der Noord

"Bedankt voor de reacties tot zover! Absoluut bruikbare tips. Ik weet in principe wel…"

Sjoerd van der Noord heeft 17 Jun 2015 gereageerd op Een interne audit op een handboek vervanging

12 6 Jul 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Hartelijk dank voor de reacties tot nu toe!"

Sjoerd van der Noord heeft 4 Dec 2014 gereageerd op Het uitbesteden van het scanproces van poststromen

5 4 Dec 2014
Antwoord van Sjoerd van der Noord

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden