Discussies van Mirjam Eikelboom (29)

Discussies waarop is gereageerd (15) Antwoorden Recente activiteiten

"Ik denk dat dat (inderdaad) het juiste antwoord is. Maar mi. zou het niet alleen om…"

Mirjam Eikelboom heeft 30 Jul 2018 gereageerd op Hoe zien jullie de volgende casus ??

13 13 Aug 2018
Antwoord van Wim van Loon

"Graag wijs ik jullie op deze casus: http://www.breednetwerk.nl/forum/topics/hoe-zien…"

Mirjam Eikelboom heeft 30 Jul 2018 gereageerd op Enveloppen scannen ouderwets?

18 10 Aug 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Fijn deze reacties, helpt me enorm vooruit en creëert ook weer extra inzicht in moge…"

Mirjam Eikelboom heeft 27 Jul 2018 gereageerd op Hoe zien jullie de volgende casus ??

13 13 Aug 2018
Antwoord van Wim van Loon

"@Kees Jan - als ik het goed begrijp moet je, om model DSP van SDU te kunnen draaien,…"

Mirjam Eikelboom heeft 22 Jan 2018 gereageerd op Model DSP van VHIC in een andere applicatie laten draaien dan in de i-Navigator

11 12 Sept 2019
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Het is een bekend gegeven dat je niet automatisch meer mee kunt in updates als je ma…"

Mirjam Eikelboom heeft 22 Jan 2018 gereageerd op Modificaties op model DSP

5 23 Jan 2018
Antwoord van MGroels

"Bedankt voor alle reacties - ik ben er blij mee!"

Mirjam Eikelboom heeft 15 Jan 2018 gereageerd op Moeten burgers verplicht de postbus gebruiken??

8 15 Jan 2018
Antwoord van Mirjam Eikelboom

"@Ger - en zijn er dan ook mensen bij jullie die enkel een functioneel mailadres hebb…"

Mirjam Eikelboom heeft 31 Jul 2017 gereageerd op Is dit een scenario wat in de toekomst ooit zal kunnen mbt. email??? Of zijn er hele grote risico's/ bezwaren??

7 31 Jul 2017
Antwoord van Wout van der Reijden

"Ik  heb eens even ge-googeled en er is in België in ieder geval een gemeente die dit…"

Mirjam Eikelboom heeft 25 Jul 2017 gereageerd op Is dit een scenario wat in de toekomst ooit zal kunnen mbt. email??? Of zijn er hele grote risico's/ bezwaren??

7 31 Jul 2017
Antwoord van Wout van der Reijden

"Fijn, al die reacties!!! Ik heb heel wat te lezen ;-)"

Mirjam Eikelboom heeft 5 Jul 2017 gereageerd op .JSON

6 5 Jul 2017
Antwoord van Mirjam Eikelboom

"Wat een fijne topic! Mi. wordt er door documentbeheerders/ archivarissen veel te we…"

Mirjam Eikelboom heeft 7 Apr 2016 gereageerd op Archivering in DMS/RMA of vakapplicatie

23 7 Apr 2016
Antwoord van Mirjam Eikelboom

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden