Discussies van Arjan de Vries (40)

Discussies waarop is gereageerd (38) Antwoorden Recente activiteiten

"Mits je proces goed ingericht en gedocumenteerd is kan het "aanvinken"in een DMS bes…"

Arjan de Vries heeft 25 Nov 2009 gereageerd op Welke vorm van digitale handtekening is nodig voor welk soort document

8 20 Dec 2009
Antwoord van Ria Maarssen

"Zen and the art of Archive Maintenance? :)"

Arjan de Vries heeft 16 Nov 2009 gereageerd op dagdromen over DIV?

7 20 Nov 2009
Antwoord van jack karelse

"Ik herhaalde slechts een discussie die zich ooit bij een cursus Archiefrecht ontspon…"

Arjan de Vries heeft 12 Nov 2009 gereageerd op Juridische consequenties werken met voorbedrukt briefpapier in een verder digitale omgeving

7 18 Feb 2013
Antwoord van Bianca Hornstra

"Op deze manier bestaat de mogelijkheid dat een rechter de brief op briefpapier wel a…"

Arjan de Vries heeft 12 Nov 2009 gereageerd op Juridische consequenties werken met voorbedrukt briefpapier in een verder digitale omgeving

7 18 Feb 2013
Antwoord van Bianca Hornstra

"@Danielle: Als je in een goed gecontroleerd proces, goedgekeurd door B&W (met ju…"

Arjan de Vries heeft 5 Nov 2009 gereageerd op Rechtsgeldigheid digitale stukken?

6 5 Nov 2009
Antwoord van Arjan de Vries

"Dit betekent dus ook dat diezelfde email in zijn originele staat bewaard dient te zi…"

Arjan de Vries heeft 3 Nov 2009 gereageerd op Rechtsgeldigheid digitale stukken?

6 5 Nov 2009
Antwoord van Arjan de Vries

"De toegang kan idd geregeld worden via een dossiermodule online of toegang in het ei…"

Arjan de Vries heeft 3 Nov 2009 gereageerd op Dossiermodule Omgevingsloket Online: "DMS or not DMS, that is the question"

6 4 Nov 2009
Antwoord van Ton de Looijer

"Ik blijf de reden - kleine gemeentes hebben geen DMS - toch een beetje zwak vinden.…"

Arjan de Vries heeft 3 Nov 2009 gereageerd op Dossiermodule Omgevingsloket Online: "DMS or not DMS, that is the question"

6 4 Nov 2009
Antwoord van Ton de Looijer

"@Ton: je moet idd niets uitsluiten, maar ik heb groter vertrouwen in archieven bij d…"

Arjan de Vries heeft 22 Sept 2009 gereageerd op Digitaal depot onder te brengen bij private partijen ?

23 10 Mrt 2010
Antwoord van Fons van Oosterhout

"@Ton Ik snap je gedachtengang, maar de Archiefwet laat dat niet toe. Archiefzorg is…"

Arjan de Vries heeft 22 Sept 2009 gereageerd op Digitaal depot onder te brengen bij private partijen ?

23 10 Mrt 2010
Antwoord van Fons van Oosterhout

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden