Discussies van Rudy Kaptein (22)

Discussies waarop is gereageerd (21) Antwoorden Recente activiteiten

"Ter aanvulling en deels correctie van wat Jean-Luc heeft geantwoord:Het InProces waa…"

Rudy Kaptein heeft 26 Jan 2021 gereageerd op Squit2020/InProcess zaken als DMS/zaaksysteem

9 27 Jan 2021
Antwoord van Gerben Weenink

"Ik snap het punt niet? Ik neem aan dat binnen niet al te lange termijn het het doel…"

Rudy Kaptein heeft 10 Okt 2014 gereageerd op Van Mijn Gemeente naar Mijn Overheid

2 12 Okt 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"Die zijn er bij mijn weten nog niet. De enige twee gepubliceerde staan op de site va…"

Rudy Kaptein heeft 2 Jan 2014 gereageerd op Lijst van ZTC 2.0 referentiezaaktypen al beschikbaar?

2 5 Jan 2014
Antwoord van Peter Moen

"Late reactie, maar in veel koppelingen tussen i-Navigator en DMS- of zaaksysteem wor…"

Rudy Kaptein heeft 13 Dec 2013 gereageerd op Omgaan met historie DSP/ZTC (i-Navigator)

3 13 Dec 2013
Antwoord van Rudy Kaptein

"Ik snap het gedeelte 'de nadelen daarvan mogen echter algemeen bekend zijn' niet. Ze…"

Rudy Kaptein heeft 13 Dec 2013 gereageerd op Het aanmaken van zaken uitsluitend beleggen bij DIV - een haalbare kaart?

9 24 Dec 2013
Antwoord van Oliver Labatzki

"Hoi Jean-Luc, Wat je hier beschrijft heeft met name met de Corsa-kant te maken. De…"

Rudy Kaptein heeft 2 Mrt 2012 gereageerd op Gebruik DSP in Corsa

7 12 Mrt 2012
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"Mooi helder antwoord! "

Rudy Kaptein heeft 16 Nov 2011 gereageerd op gemeentelijk emailadres

9 24 Okt 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"Een paar jaar terug waren er al verschillende gemeenten die geen mailadres op hun we…"

Rudy Kaptein heeft 11 Nov 2011 gereageerd op gemeentelijk emailadres

9 24 Okt 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"Enerzijds is je vraag heel makkelijk: volgens mij vindt er in bijna elke gemeente we…"

Rudy Kaptein heeft 26 Okt 2011 gereageerd op Ervaringsdeskundigen decentrale registratie gezocht

8 12 Nov 2011
Antwoord van Klaas van der Heijden

"Het onderscheid tussen een besluit en een beschikking is mij helder, je bron zou de…"

Rudy Kaptein heeft 5 Okt 2011 gereageerd op Verbijzondering van documenttypen en bijlagen

23 21 Nov 2011
Antwoord van André Plat

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden