Discussies van Leon van Oosterom (239)

Discussies waarop is gereageerd (209) Antwoorden Recente activiteiten

"Het is mijns inziens gewoon niet zo goed uit te leggen om communicatielijnen als e-m…"

Leon van Oosterom heeft 23 Nov 2017 gereageerd op Sommige gemeenten sluiten de elektronische weg (deels) af. Moeten we dat willen?

17 7 Jan 2018
Antwoord van Ron

"en ook toevallig net gelezen dit artikel: https://www.gemeente.nu/bestuur/gemeenten/…"

Leon van Oosterom heeft 22 Nov 2017 gereageerd op Sommige gemeenten sluiten de elektronische weg (deels) af. Moeten we dat willen?

17 7 Jan 2018
Antwoord van Ron

"Nou in het tweede deel staat dit te lezen: Dwangsommen afgeschaft OSF wijst gemeente…"

Leon van Oosterom heeft 22 Nov 2017 gereageerd op Sommige gemeenten sluiten de elektronische weg (deels) af. Moeten we dat willen?

17 7 Jan 2018
Antwoord van Ron

"Op een of andere manier zien we in Nederland toch altijd weer kans om het voor de ui…"

Leon van Oosterom heeft 31 Okt 2017 gereageerd op AVG en Archiefwet: in principe onverenigbaar?

29 22 Jun 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Beste Jort, Wellicht is dit programma iets voor jullie om te bekijken. Juist bedoeld…"

Leon van Oosterom heeft 16 Aug 2017 gereageerd op Registreren van e-mails / binder

6 15 Sept 2017
Antwoord van Homme Martinus

"beste Wim, Ik denk dat een dergelijke ondertekening weinig tot geen bewijskracht zal…"

Leon van Oosterom heeft 15 Aug 2017 gereageerd op Geen handtekening?

8 16 Aug 2017
Antwoord van Wim van Loon

"Beset Wim, Ik zou het denk ik toch zoeken in de hoek van ondertekenen vanuit inlogge…"

Leon van Oosterom heeft 11 Aug 2017 gereageerd op Geen handtekening?

8 16 Aug 2017
Antwoord van Wim van Loon

"Een alternatief zou kunnen zijn om dergelijke dossiers achter een "aanvraagmuur" toe…"

Leon van Oosterom heeft 21 Jun 2017 gereageerd op Privacygevoelige gegevens en digitaal ontsluiten bouwtekeningen

17 2 Nov 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Naast de genoemde SCI ken ik ook nog de organisaties  Tm7 en Sphereon die applicatie…"

Leon van Oosterom heeft 15 Mei 2017 gereageerd op Ervaring gevraagd met anoniem digitaliseren

5 16 Mei 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"I rest my case. Jac dank je voor de aanvulling. En voor de volledigheid, er bestaat…"

Leon van Oosterom heeft 11 Apr 2017 gereageerd op Ervaringen gebruik UTT in relatie tot Handboek Vervanging

24 25 Jan 2021
Antwoord van Milan Bor

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden