Discussies van Leon van Oosterom (239)

Discussies waarop is gereageerd (209) Antwoorden Recente activiteiten

"@ Maik Keeris, wellicht kun je eens contact opnemen met Marcelle Zeddeman van Hogesc…"

Leon van Oosterom heeft 25 Feb 2018 gereageerd op Opstellen visie op DIV/informatievoorziening en digitaal zaakgerichtwerken

12 22 Mrt 2018
Antwoord van Jolanda de Jong

"Dag Jan-Jaap. Inmiddels heb ik een antwoord: Record Series Identifiers Records Seri…"

Leon van Oosterom heeft 11 Dec 2017 gereageerd op RSI-schema en RSI-fasen

2 12 Dec 2017
Antwoord van Jan-Jaap Fleurke

"Dag Marieke, Precies, spot on! de discussie heeft zich toegespitst op de whatsappjes…"

Leon van Oosterom heeft 8 Dec 2017 gereageerd op Als informatiemanager met de voeten in de modder

21 11 Dec 2017
Antwoord van jack karelse

"@Marieke. Ik denk dat het minstens verstandig is om dergelijke kanalen officieel te…"

Leon van Oosterom heeft 8 Dec 2017 gereageerd op Als informatiemanager met de voeten in de modder

21 11 Dec 2017
Antwoord van jack karelse

"Jack, ik gun jou het laatste woord "

Leon van Oosterom heeft 6 Dec 2017 gereageerd op Als informatiemanager met de voeten in de modder

21 11 Dec 2017
Antwoord van jack karelse

"@ Jack Ik geloof niet dat ik aan het jammeren was. Als we tegenstrijdigheden bemerke…"

Leon van Oosterom heeft 6 Dec 2017 gereageerd op Als informatiemanager met de voeten in de modder

21 11 Dec 2017
Antwoord van jack karelse

"Dat is natuurlijk allemaal helemaal waar en natuurlijk hou ik ook van de uitdagingen…"

Leon van Oosterom heeft 6 Dec 2017 gereageerd op Als informatiemanager met de voeten in de modder

21 11 Dec 2017
Antwoord van jack karelse

"Vanuit DIV samen met de behandelaar de zaken goed afwikkelen doe je in de eerste per…"

Leon van Oosterom heeft 5 Dec 2017 gereageerd op Zaakgericht werken en de status niet archiveren

5 9 Dec 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"en ik ben bang dat je daar helemaal gelijk in gaat krijgen "

Leon van Oosterom heeft 4 Dec 2017 gereageerd op Als informatiemanager met de voeten in de modder

21 11 Dec 2017
Antwoord van jack karelse

"Ruud toch even een reactie op het verschil anonimiseren en pseudonimiseren. Het is m…"

Leon van Oosterom heeft 24 Nov 2017 gereageerd op AVG en Archiefwet: in principe onverenigbaar?

29 22 Jun 2020
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden