Discussies van Leon van Oosterom (238)

Discussies waarop is gereageerd (208) Antwoorden Recente activiteiten

"Hoi Ton, Mooi dan zijn we het eens. ik heb met Cintas gesproken en hun gevraagd of z…"

Leon van Oosterom heeft 23 Jul 2009 gereageerd op Digitaal archiveren goedkoper dan analoog ?

15 24 Jul 2009
Antwoord van Leon van Oosterom

"@Ton, Ja mee eens. Laten we realistische aantallen vaststellen in relatie tot: 1. Aa…"

Leon van Oosterom heeft 22 Jul 2009 gereageerd op Digitaal archiveren goedkoper dan analoog ?

15 24 Jul 2009
Antwoord van Leon van Oosterom

"@Ingmar & Yvonne. Die vraag had ik natuurlijk kunnen verwachten. Ik kan en mag v…"

Leon van Oosterom heeft 21 Jul 2009 gereageerd op Digitaal archiveren goedkoper dan analoog ?

15 24 Jul 2009
Antwoord van Leon van Oosterom

"@Yvonne, Natuurlijk kost digitaal opslaan van archieven op lange termijn ook geld. D…"

Leon van Oosterom heeft 20 Jul 2009 gereageerd op Digitaal archiveren goedkoper dan analoog ?

15 24 Jul 2009
Antwoord van Leon van Oosterom

"hallo Marc, Chido en Henri. Wat Chido en Marc en ook ik willen weten is meer over d…"

Leon van Oosterom heeft 16 Jun 2009 gereageerd op gescand document rechtsgeldig ?

12 2 Aug 2009
Antwoord van Yvonne Welings

"Oeh, deze kan ik niet laten liggen. kijk alsjeblieft op mijn website www.elveo.nl"

Leon van Oosterom heeft 8 Mei 2009 gereageerd op De kunst van aanbesteden

7 8 Mei 2009
Antwoord van Leon van Oosterom

"Ik ben het ook wel met jou en met Ton eens dat dat zeker zou helpen, zolang er maar…"

Leon van Oosterom heeft 8 Mei 2009 gereageerd op De kunst van aanbesteden

7 8 Mei 2009
Antwoord van Leon van Oosterom

"Beste Yvonne, Ik ben niet zo enthousiast over normdocumenten in dit kader. Je ziet…"

Leon van Oosterom heeft 7 Mei 2009 gereageerd op De kunst van aanbesteden

7 8 Mei 2009
Antwoord van Leon van Oosterom

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden