Discussies van Erik Müller (43)

Discussies waarop is gereageerd (37) Antwoorden Recente activiteiten

"Bij ons is er 1x in de 2 weken een overleg tussen IM, IB, (C)ISO, Privacy en ons sha…"

Erik Müller heeft 6 Sept 2022 gereageerd op Privacy-adviseurs bij informatievoorziening?

15 6 Sept 2022
Antwoord van Yvonne Welings

"Toen het Rode Kruis nog IRIS als had en de SIS-werkzaamheden deed, werden de gegeven…"

Erik Müller heeft 24 Sept 2021 gereageerd op Welke selectiegegevens kan ik hanteren voor het proces: SlachtofferInformatieSystematiek (SIS) (GHOR proces)

8 25 Sept 2021
Antwoord van Nicole Fielmieg

"Hoi Erik, Wat Ludwig al aangeeft: Teams is gewoon een schil om meerdere MicroSoft p…"

Erik Müller heeft 5 Mrt 2021 gereageerd op Archiveren in MS Teams

14 5 Mrt 2021
Antwoord van Ludwig van Dijk

"Ik zou zeggen: COVID-19 is als hotspot aangewezen. Daarmee zouden zoveel mogelijk za…"

Erik Müller heeft 9 Dec 2020 gereageerd op Tijdelijke wet maatregelen COVID-19: vernietigingsgrondslag?

5 9 Dec 2020
Antwoord van L. Asselbergs

"Hoi Jeroen, Dat was ik tot 1 maart jongstleden. "

Erik Müller heeft 9 Mei 2020 gereageerd op Is er een aparte bewaartermijn voor informatieverzoek burgers op grond van AVG?

3 9 Mei 2020
Antwoord van Erik Müller

"Hoi Jeroen, Ik stelde vorige maand dezelfde vraag. Zie antwoord: http://www.breedne…"

Erik Müller heeft 8 Mei 2020 gereageerd op Is er een aparte bewaartermijn voor informatieverzoek burgers op grond van AVG?

3 9 Mei 2020
Antwoord van Erik Müller

"In principe kun je een zienswijze (net als bezwaar/beroep) als een subzaak zien. Hoe…"

Erik Müller heeft 13 Mrt 2020 gereageerd op Zienswijzes n.a.v. een opgesteld plan als losse zaken behandelen

2 13 Mrt 2020
Antwoord van Erik Müller

"Het programma van de ESF-subsidies loopt van 2014-2020. Dat betekent dat de EC in 20…"

Erik Müller heeft 9 Mrt 2020 gereageerd op Bewaartermijn ESF subsidies

6 9 Mrt 2020
Antwoord van Erik Müller

"Ik spreek even niet vanuit een gemeente, maar vanuit een Veiligheidsregio. Bij de in…"

Erik Müller heeft 5 Mrt 2020 gereageerd op Bewaring en vernietiging telefoongesprekken

6 19 Mrt 2020
Antwoord van Marcel

"Is het ook niet afhankelijk van de aard van de melding? Ik kan me voorstellen dat so…"

Erik Müller heeft 7 Dec 2017 gereageerd op Hoe lang de voice-logging moet worden bewaard bij de meldkamer(s)

3 7 Dec 2017
Antwoord van Erik Müller

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden