Discussies van Jolanda de Jong (90)

Discussies waarop is gereageerd (85) Antwoorden Recente activiteiten

"Ik ervaar dit wél als een werkbaar formaat. Bij ons heeft I&A de SelectTool op v…"

Jolanda de Jong heeft 16 Jan 2017 gereageerd op Selecttool VNG

10 17 Jan 2017
Antwoord van Jolanda de Jong

"Aanvullend op Yvonne: Het feit dat de KB een website archiveert, hoeft voor anderen…"

Jolanda de Jong heeft 14 Dec 2016 gereageerd op Beleid t.a.v. website archivering pariculiere organisaties en bedrijven

6 9 Mrt 2017
Antwoord van Ernest Verhees

"Mogelijk staat hierover info in de Beleidsregel Criteria bewerking code – archieven …"

Jolanda de Jong heeft 18 Okt 2016 gereageerd op Opeenvolgende nummering bij de overdracht van de analoge zaken naar de archiefbewaarplaats

7 21 Okt 2016
Antwoord van Sarah Ubachs

"Op 25-08-2016 is er een afrondende bijeenkomst bij het Nationaal Archief. Tom Leende…"

Jolanda de Jong heeft 16 Aug 2016 gereageerd op Review Normenkader Duurzaam Toegankelijke Overheidsinformatie (DUTO)

4 16 Aug 2016
Antwoord van Jolanda de Jong

"Aanvulling op mijn eerste opmerking. Als je ervoor kiest enveloppen niet te scannen,…"

Jolanda de Jong heeft 3 Jul 2016 gereageerd op Enveloppen scannen ouderwets?

18 10 Aug 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"@Leon, uiteraard zijn er ook bij intern scannen kosten, dat ben ik met je eens. Alle…"

Jolanda de Jong heeft 3 Jul 2016 gereageerd op Enveloppen scannen ouderwets?

18 10 Aug 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"@Yvonne, je bedoelt denk ik dat men hierover op een hoger niveau dan DIV moet beslui…"

Jolanda de Jong heeft 1 Jul 2016 gereageerd op Enveloppen scannen ouderwets?

18 10 Aug 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Aanvulling op Jack: zeker bij extern scannen (scanbedrijf), gecombineerd met grote a…"

Jolanda de Jong heeft 1 Jul 2016 gereageerd op Enveloppen scannen ouderwets?

18 10 Aug 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Martijn, ontdubbelen kan onder meer met de free software tools DROID en GNU Diffutil…"

Jolanda de Jong heeft 5 Jun 2016 gereageerd op Beleid mbt Informatie op netwerkschijven

15 7 Aug 2017
Antwoord van Jeroen Olthof

"Achter de documenten in mijn PD in Youforce staat wél een kolom 'Verwijderingsdatum'…"

Jolanda de Jong heeft 17 Mei 2016 gereageerd op Personeelsdossier in Youforce archiveren

53 10 Sept 2019
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden