Discussies van Wouter Verdaas (86)

Discussies waarop is gereageerd (60) Antwoorden Recente activiteiten

"Praktische aanpak: (zie overigens ook discussie over bewaartermijn kabels en leiding…"

Wouter Verdaas heeft 14 Sept 2023 gereageerd op Processen met ander datum kenmerk

4 15 Sept 2023
Antwoord van Christina de Bruin

"Ik zou me ook nog kunnen voorstellen dat aan een waarschuwing een periode van geldig…"

Wouter Verdaas heeft 1 Sept 2023 gereageerd op Bewaartermijn waarschuwing handhaving door gemeente

2 4 Sept 2023
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Wij maken nu nog gebruik van de Exxellence Suite, maar we stappen binnenkort over op…"

Wouter Verdaas heeft 18 Jul 2023 gereageerd op Hoe archieftermijn bepalen in dossiers\zaken die een nieuwe selectielijst\stukkelijst overlappen

13 31 Aug 2023
Antwoord van Nicole Fielmieg

"Yes, Maria heeft helemaal gelijk! Maar wij merken wel in ons zaaksysteem dat wannee…"

Wouter Verdaas heeft 11 Jul 2023 gereageerd op Hoe archieftermijn bepalen in dossiers\zaken die een nieuwe selectielijst\stukkelijst overlappen

13 31 Aug 2023
Antwoord van Nicole Fielmieg

"Dank voor je antwoord Marjan. Deze gedachte had ik ook. Ik heb alleen moeite met het…"

Wouter Verdaas heeft 6 Jul 2023 gereageerd op Auditrapporten digi toegankelijkheid websites

4 6 Jul 2023
Antwoord van Jan-Jaap Fleurke

"Ik denk dat ook hiervoor geldt: als je als organisatie van mening bent dat 3 jaar vo…"

Wouter Verdaas heeft 5 Jun 2023 gereageerd op Logging in Selectielijst

3 5 Jun 2023
Antwoord van Wouter Verdaas

"Zie ook de post van Yvonne: Logging-gegevens en de nieuwe gemeentelijke selectielijs…"

Wouter Verdaas heeft 2 Jun 2023 gereageerd op Logging in Selectielijst

3 5 Jun 2023
Antwoord van Wouter Verdaas

"Ha Nicole, Ik volg je helemaal. Een GR heeft ook een eigen archiefverordening en is…"

Wouter Verdaas heeft 10 Mei 2023 gereageerd op Verklaring van migratie van deelnemende gemeenten voor een omgevingsdienst

25 27 Mrt
Antwoord van Yvonne Welings

"EN deze. In ons eigen sjabloon zetten we o.a. neer:  Van vernietiging, overdracht…"

Wouter Verdaas heeft 10 Mei 2023 gereageerd op Verklaring van migratie van deelnemende gemeenten voor een omgevingsdienst

25 27 Mrt
Antwoord van Yvonne Welings

"In het document over de archivering in samenwerkingsverbanden/verbonden partijen sta…"

Wouter Verdaas heeft 10 Mei 2023 gereageerd op Verklaring van migratie van deelnemende gemeenten voor een omgevingsdienst

25 27 Mrt
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden