Discussies van Joost Salverda (50)

Discussies waarop is gereageerd (17) Antwoorden Recente activiteiten

"Beste Adrie, Complimenten voor de leesbare tekst. Geen eenvoudig onderwerp om uit te…"

Joost Salverda heeft 8 Jun 2017 gereageerd op concepttekst over Metagegevens op Gemmaonline

3 8 Jul 2017
Antwoord van Adrie Spruit

"@Arjan, helemaal mee eens. Wat jij stelt zorgt voor een hele duidelijke bril om het…"

Joost Salverda heeft 20 Okt 2016 gereageerd op Metagegevens de scope van TMLO: welke metadata moet je overbrengen?

22 20 Feb 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Hallo Wout, De Archiefwet kent bij mijn weten maar twee smaken: bewaren of vernieti…"

Joost Salverda heeft 18 Okt 2016 gereageerd op Metagegevens de scope van TMLO: welke metadata moet je overbrengen?

22 20 Feb 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"@Erik, ik begrijp niet wat je bedoelt. Eerder dan wat?"

Joost Salverda heeft 18 Okt 2016 gereageerd op Metagegevens de scope van TMLO: welke metadata moet je overbrengen?

22 20 Feb 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Versiebeheer blijft een ding natuurlijk. Ik heb alleen op de site van de VNG gezocht…"

Joost Salverda heeft 17 Okt 2016 gereageerd op Metagegevens de scope van TMLO: welke metadata moet je overbrengen?

22 20 Feb 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Aha, dat is inderdaad een andere versie dan de versie die aan de minister is aangebo…"

Joost Salverda heeft 17 Okt 2016 gereageerd op Metagegevens de scope van TMLO: welke metadata moet je overbrengen?

22 20 Feb 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Caroline, Bedankt voor je antwoord! Ik kan hieruit alleen afleiden dat voor de o…"

Joost Salverda heeft 17 Okt 2016 gereageerd op Metagegevens de scope van TMLO: welke metadata moet je overbrengen?

22 20 Feb 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Hallo Bianca en Wout, Bedankt voor jullie reacties. Ik zie nog steeds geen ruimte in…"

Joost Salverda heeft 10 Okt 2016 gereageerd op Metagegevens de scope van TMLO: welke metadata moet je overbrengen?

22 20 Feb 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Beste Stefan, Bedankt voor je reactie. Ik begrijp helemaal de praktische insteek. Zo…"

Joost Salverda heeft 10 Okt 2016 gereageerd op Metagegevens de scope van TMLO: welke metadata moet je overbrengen?

22 20 Feb 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Hallo Jean-Luc, Gaat het in element 10 niet om kenmerken van records die ontleend zi…"

Joost Salverda heeft 4 Okt 2016 gereageerd op TMLO en de klant registreren; interpreteer ik het nu goed?

4 5 Okt 2016
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden