Discussies van Marco Klerks (609)

Discussies waarop is gereageerd (482) Antwoorden Recente activiteiten

"Ik zal hier nog even een korte update geven. Het voorstel is intern uitvoerig bespro…"

Marco Klerks heeft 12 Jun 2016 gereageerd op Het digitale postboek (outputmanagement)

9 12 Jun 2016
Antwoord van Marco Klerks

"Ingmar, een migratie van pdf naar pdf/a kan m.i. wenselijk zijn als het bronformaat…"

Marco Klerks heeft 26 Mei 2016 gereageerd op Vraag naar functionaliteit t.b.v. migratie van bestandsformaten

5 27 Mei 2016
Antwoord van Marieke Klomp

"Neenee, het is een vervolg van zetten! Misschien zijn we na een paar maanden wijzer…"

Marco Klerks heeft 26 Mei 2016 gereageerd op Zijn RMA en e-depotsysteem synoniemen?

2 26 Mei 2016
Antwoord van Marco Klerks

"Het uitvoeren van de vernietiging in het zaaksysteem is inderdaad al een hoop werk.…"

Marco Klerks heeft 20 Mei 2016 gereageerd op Wat vernietigen aan metadata?

9 6 Jun 2016

"Vorig jaar was er bij ons discussie over het opnemen van persoonsgebonden informatie…"

Marco Klerks heeft 18 Mei 2016 gereageerd op Wat vernietigen aan metadata?

9 6 Jun 2016

"Marjolein, als ik het goed heb moet KIDO min-of-meer het nieuwe RODIN worden."

Marco Klerks heeft 5 Apr 2016 gereageerd op Archivering in DMS/RMA of vakapplicatie

23 7 Apr 2016
Antwoord van Mirjam Eikelboom

"Ik ben blij dat er bij de VNG over wordt gesproken. Desalniettemin legt de voorgeste…"

Marco Klerks heeft 25 Mrt 2016 gereageerd op Internetconsultatie Wet modernisering elektronisch bestuurlijk verkeer

9 29 Mrt 2016
Antwoord van Annemieke de Boer

"Volgens mij heeft Annemieke gelijk. De nieuwe tekst voor artikel 2:17, lid 4, geeft…"

Marco Klerks heeft 25 Mrt 2016 gereageerd op Internetconsultatie Wet modernisering elektronisch bestuurlijk verkeer

9 29 Mrt 2016
Antwoord van Annemieke de Boer

"Wij zijn aan het kijken of Dezta Archiveren van Roxit een passende oplossing is voor…"

Marco Klerks heeft 3 Mrt 2016 gereageerd op Vervanging en bestemmingsplannen

4 3 Mrt 2016
Antwoord van Yvonne Welings

"Eric Burger weet het in zijn blog over (archivering in) Sharepoint beter te verwoord…"

Marco Klerks heeft 2 Mrt 2016 gereageerd op Kan een RMA gebruikt worden als e-depot?

16 3 Mrt 2016
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden