Discussies van Marco Klerks (609)

Discussies waarop is gereageerd (482) Antwoorden Recente activiteiten

"In mijn organisatie is de papieren inkomende post slechts lichtjes gedaald in de afg…"

Marco Klerks heeft 4 Feb 2011 gereageerd op Elektronische handtekening

72 23 Dec 2013
Antwoord van Marco Klerks

"Juist Adrie is bij KING hier het aanspreekpunt voor! Hij leidt het GEMMA-project AIA…"

Marco Klerks heeft 4 Feb 2011 gereageerd op Baseline+ voor gemeenten

33 22 Mrt 2013
Antwoord van Ton de Looijer

"Google Docs, hoe 2.0! :-) Houd ons zeker op de hoogte, Jinne!"

Marco Klerks heeft 4 Feb 2011 gereageerd op Baseline+ voor gemeenten

33 22 Mrt 2013
Antwoord van Ton de Looijer

"En aanvulling op de vraag hoe je de informatie gaat opslaan/archiveren: hoe ga je he…"

Marco Klerks heeft 3 Feb 2011 gereageerd op Call to arms! Wie wil de archivering op Pleio regelen?

29 9 Mrt 2011
Antwoord van Andrea Pronk-De Palm

"Chris, ben je er klaar voor? ;-)   Lieve hemel, wat een houding! Gelijk de deur dich…"

Marco Klerks heeft 2 Feb 2011 gereageerd op Call to arms! Wie wil de archivering op Pleio regelen?

29 9 Mrt 2011
Antwoord van Andrea Pronk-De Palm

"Nou, ik weet dat je afkeurig bent van een wij/zij-houding tussen DIV en Archief en d…"

Marco Klerks heeft 1 Feb 2011 gereageerd op Websitearchivering

19 4 Mei 2016
Antwoord van jack karelse

"@Glenn Ja, als gemeentelijke organisatie mogen wij niet zo maar het cultureel-histor…"

Marco Klerks heeft 1 Feb 2011 gereageerd op Websitearchivering

19 4 Mei 2016
Antwoord van jack karelse

"Wil je een hierarchische ordening in de zaaktypen / DSP-processen? Ik vraag me af of…"

Marco Klerks heeft 26 Jan 2011 gereageerd op Zaakgewijs werken: Opvattingen en Misvattingen

9 18 Mrt 2011
Antwoord van Marco Klerks

"Bij mijn weten is er in mijn organisatie nog nooit een conflict (lees: rechtszaak) g…"

Marco Klerks heeft 25 Jan 2011 gereageerd op Websitearchivering

19 4 Mei 2016
Antwoord van jack karelse

"Mooie reacties! Uiteraard wil ik ook zelf nog even een duit in het zakje doen:   Int…"

Marco Klerks heeft 25 Jan 2011 gereageerd op Zaakgewijs werken: Opvattingen en Misvattingen

9 18 Mrt 2011
Antwoord van Marco Klerks

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden