Discussies van Anje van der Lek (25)

Discussies waarop is gereageerd (12) Antwoorden Recente activiteiten

"Gert, ik ben het wel met jouw gedachtegang eens. Het is geen consistente wetgeving d…"

Anje van der Lek heeft 8 Dec 2015 gereageerd op Vervangingsbesluit Burgerlijke Stand

13 8 Dec 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Uit de Mvt van de Wet BPR: “3.2 Verplicht gebruik De bepalingen omtrent het verplich…"

Anje van der Lek heeft 12 Nov 2015 gereageerd op verplicht (?) gebruikt van basisregistraties

6 12 Nov 2015
Antwoord van Anje van der Lek

"Ik denk het wel. Voor de implementatie is advies gevraagd aan het Nationaal Archief.…"

Anje van der Lek heeft 3 Nov 2015 gereageerd op Studiemiddag Wet Hergebruik Overheidsinformatie 29 oktober 2015

4 3 Nov 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Yvonne, Wat je zegt over het amendement Voortman en Schouw klopt niet helemaal.…"

Anje van der Lek heeft 3 Nov 2015 gereageerd op Studiemiddag Wet Hergebruik Overheidsinformatie 29 oktober 2015

4 3 Nov 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Wij zijn inmiddels in gesprek. Met de gemeente Alkmaar hebben we inmiddels al een ov…"

Anje van der Lek heeft 26 Okt 2015 gereageerd op Vervangingsbesluit Burgerlijke Stand

13 8 Dec 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Zie ook mijn blogpost: http://www.breednetwerk.nl/profiles/blogs/de-wet-hergebruik-o…"

Anje van der Lek heeft 19 Okt 2015 gereageerd op Gratis scans als gevolg van de Wet Hergebruik Overheidsinformatie ?

27 11 Jan 2016
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Yvette, wij kwamen tot de zelfde conclusies. Ik kan me inderdaad niet voorstelle…"

Anje van der Lek heeft 19 Okt 2015 gereageerd op Gratis scans als gevolg van de Wet Hergebruik Overheidsinformatie ?

27 11 Jan 2016
Antwoord van Yvonne Welings

"Beste Brigitta, Goed dat jullie een regeling hebben getroffen, daar ben je al een st…"

Anje van der Lek heeft 2 Feb 2015 gereageerd op Archiveren van audio-bestanden: ervaringen tot nu toe?

25 6 Jun 2019
Antwoord van Hans Mannaert

"Dat zal ik zeker niet ontkennen ;-). Ik zeg alleen dat de bezuiniging wel eens tegen…"

Anje van der Lek heeft 13 Jan 2015 gereageerd op Archiveren van audio-bestanden: ervaringen tot nu toe?

25 6 Jun 2019
Antwoord van Hans Mannaert

"@Rob en @Jacko, wat is de motivatie om het schriftelijke verslag af te schaffen? Is…"

Anje van der Lek heeft 13 Jan 2015 gereageerd op Archiveren van audio-bestanden: ervaringen tot nu toe?

25 6 Jun 2019
Antwoord van Hans Mannaert

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden