Discussies van Denny Schouten (32)

Discussies waarop is gereageerd (31) Antwoorden Recente activiteiten

"@Jean-Luc, zo ken ik het bij meerdere organisaties: er is een archiefschijf voor de…"

Denny Schouten heeft 13 Feb 2020 gereageerd op Archivering by design, wat is dat eigenlijk?

15 13 Feb 2020
Antwoord van Denny Schouten

"Dat laatste is zeker waar, Leon.  Bovendien zit je ook nog met de vraag hoe om te ga…"

Denny Schouten heeft 29 Nov 2019 gereageerd op Oproep update Handreiking vervanging archiefbescheiden

21 29 Nov 2019
Antwoord van Leon van Oosterom

"Yvonne, daar ben ik het mee eens. Er wordt een hoop gezegd over hoe het allemaal zou…"

Denny Schouten heeft 29 Nov 2019 gereageerd op Oproep update Handreiking vervanging archiefbescheiden

21 29 Nov 2019
Antwoord van Leon van Oosterom

"Het afzien van vervanging is volgens mij niet vreemd: als je nog maar weinig fysieke…"

Denny Schouten heeft 29 Nov 2019 gereageerd op Oproep update Handreiking vervanging archiefbescheiden

21 29 Nov 2019
Antwoord van Leon van Oosterom

"Mijn ervaring met FileNet is dat het inderdaad erg solide is. Maar het valt of staat…"

Denny Schouten heeft 4 Feb 2019 gereageerd op Knelpunten informatiehuishouding gemeenten

8 11 Mrt 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Mijn ervaring is dat je wel vaak dezelfde systemen tegenkomt, maar dan is de inricht…"

Denny Schouten heeft 4 Feb 2019 gereageerd op Knelpunten informatiehuishouding gemeenten

8 11 Mrt 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Ook bij DIOR in Den Haag worden opleidingen en trainingen aangeboden, bijvoorbeeld:…"

Denny Schouten heeft 23 Feb 2017 gereageerd op Relevante opleidingen / cursus

7 23 Feb 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik ben het in deze met Jack eens: kijk eerst goed welke informatie er in de vakappli…"

Denny Schouten heeft 9 Mrt 2016 gereageerd op Archivering in DMS/RMA of vakapplicatie

23 7 Apr 2016
Antwoord van Mirjam Eikelboom

"Een heel interessante vraag, Marco. Volgens mij heb je gelijk als je zegt dat dé ide…"

Denny Schouten heeft 13 Aug 2015 gereageerd op Informatiesystemen komen en gaan. Wat te doen met al die data?

2 18 Aug 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Je hebt gelijk Ton, artikel 2.14 hoort er ook bij. Dat was me even ontschoten!"

Denny Schouten heeft 15 Jun 2012 gereageerd op Gemeenten met uitsluitend dienstverlening via internet

8 19 Jun 2012
Antwoord van Peter Leeflang

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden