Discussies van Antony Fokker (42)

Discussies waarop is gereageerd (27) Antwoorden Recente activiteiten

"Yvonne, ik denk dat het niet de WOO of PLOOI (de juridische ondergrond of het public…"

Antony Fokker heeft 14 Apr 2022 gereageerd op Hoofdstuk 6 en de Wet open overheid

6 9 Mei 2022
Antwoord van Yvonne Welings

"Ach, enkele jaren geleden is, ook vanuit het vak, nog uitdrukkelijk gepleit voor een…"

Antony Fokker heeft 23 Nov 2021 gereageerd op Rol BZK bij Archiefwet2021

2 29 Nov 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Wel aardig om te constateren dat in dit rapport vastgesteld wordt wat ook bij de int…"

Antony Fokker heeft 8 Dec 2019 gereageerd op Beleidskaders IBT Archiefwet: Evaluatie vanuit Noord-Brabant

2 9 Dec 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Beste Antoine,  We gebruiken daar inderdaad verschillende normen voor en er zijn ver…"

Antony Fokker heeft 1 Jun 2017 gereageerd op Normtijd voor verwerken analoog archief

6 1 Jun 2017
Antwoord van Antony Fokker

"Beste Jill,  Een reactie uit een bedrijf is misschien niet helemaal passend, maar de…"

Antony Fokker heeft 2 Dec 2016 gereageerd op Partijen voor overbrenging archiefbescheiden

4 2 Dec 2016
Antwoord van Stella Mechelse

"In het kader van de steeds verdergaande decentralisatie lijkt mij dat het College va…"

Antony Fokker heeft 22 Nov 2016 gereageerd op Ingangsdatum nieuwe selectielijst gemeenten 2017

12 31 Jan 2017
Antwoord van d635nk

"Ik ben met je eens dat Brackett een helder verhaal met goede argumentatie heeft, maa…"

Antony Fokker heeft 31 Aug 2015 gereageerd op Voor alle medatatijgers: een mooie blog van Michael Brackett over het einde van een concept

7 7 Aug 2016
Antwoord van Frans Smit

"Frans,  Vaak ben ik het eens met je, maar hier moet ik toch een streep trekken. Een…"

Antony Fokker heeft 31 Aug 2015 gereageerd op Voor alle medatatijgers: een mooie blog van Michael Brackett over het einde van een concept

7 7 Aug 2016
Antwoord van Frans Smit

"Op het gevaar af dat anderen zich niet meer mengen (graag dus ook andere meningen!):…"

Antony Fokker heeft 10 Nov 2014 gereageerd op Van archiefinspecteur tot auditor ?

23 19 Mei 2015
Antwoord van Hans van Rijn

"Yvonne,  Ook in eerdere contacten hebben wij deze vragen aangesneden. In de antwoord…"

Antony Fokker heeft 10 Nov 2014 gereageerd op Van archiefinspecteur tot auditor ?

23 19 Mei 2015
Antwoord van Hans van Rijn

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden