Discussies van Jules Lauwerier (57)

Discussies waarop is gereageerd (39) Antwoorden Recente activiteiten

"Yvonne, Het moet zker geen welles niets discussie worden. Staatveiligheid is natuurl…"

Jules Lauwerier heeft 7 Apr 2019 gereageerd op Categorieën uitsluitingenlijst gemeentelijke bouwarchieven

14 17 Jun 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Helaas is de alinea in de scriptie waarnaar je verwijst met geen enkele verwijzing n…"

Jules Lauwerier heeft 7 Apr 2019 gereageerd op Categorieën uitsluitingenlijst gemeentelijke bouwarchieven

14 17 Jun 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik zie geen reden om vergunningendossiers voor musea of poppodia niet openbaar te la…"

Jules Lauwerier heeft 4 Apr 2019 gereageerd op Categorieën uitsluitingenlijst gemeentelijke bouwarchieven

14 17 Jun 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Als een document uitgesloten is van de WOB (bijv. op basis van staatsveiligheid), da…"

Jules Lauwerier heeft 4 Apr 2019 gereageerd op Categorieën uitsluitingenlijst gemeentelijke bouwarchieven

14 17 Jun 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Openbaar is openbaar. Op basis van de WOB kan informatie die geclassificeerd worden…"

Jules Lauwerier heeft 3 Apr 2019 gereageerd op Categorieën uitsluitingenlijst gemeentelijke bouwarchieven

14 17 Jun 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Yvonne, ik begrijp jouw laatste reactie niet. Privacybescherming is slechts 1 van de…"

Jules Lauwerier heeft 23 Okt 2018 gereageerd op Instructie vertrouwelijkheid/openbaarheid ?

12 26 Okt 2018
Antwoord van Wim van Loon

"Volgens mij dwalen we af: privacybescherming is en blijft natuurlijk belangrijk, maa…"

Jules Lauwerier heeft 22 Okt 2018 gereageerd op Instructie vertrouwelijkheid/openbaarheid ?

12 26 Okt 2018
Antwoord van Wim van Loon

"Yvonne, dank voor je reacties. Het zijn teksten die vooral leunen op voorbeelden. In…"

Jules Lauwerier heeft 18 Okt 2018 gereageerd op Instructie vertrouwelijkheid/openbaarheid ?

12 26 Okt 2018
Antwoord van Wim van Loon

"Helma, Wegens vakantie een wat late reactie: als je statische kaartlagen wil bewaren…"

Jules Lauwerier heeft 10 Aug 2011 gereageerd op Digitaal geo materiaal

9 17 Aug 2011
Antwoord van Helma Bakker Minnebo

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden