Discussies van Hans Dekker (37)

Discussies waarop is gereageerd (30) Antwoorden Recente activiteiten

"@Stefan Ik heb geen honderden lopende zaken! in mijn werkvoorraad. Ik werk in MyCor…"

Hans Dekker heeft 8 Apr 2013 gereageerd op invorderingsproces digitaal en zaaksgewijs

5 8 Apr 2013
Antwoord van Hans Dekker

"Hallo Geuko, Ik lees in je bericht dat bijlagen in Corsa niet worden geregistreerd,…"

Hans Dekker heeft 14 Sept 2012 gereageerd op Archiveren van e-mail

44 4 Jan 2022
Antwoord van Marc Bonnes

"Hallo Marco, Wij maken in Houten gebruik van Corsa, antwoord op je vragen: onze e-m…"

Hans Dekker heeft 10 Sept 2012 gereageerd op Archiveren van e-mail

44 4 Jan 2022
Antwoord van Marc Bonnes

"Hallo Jean-Luc, In Corsa zet je de parameter dssvmsg = Ja en je bestanden worden als…"

Hans Dekker heeft 10 Sept 2012 gereageerd op Archiveren van e-mail

44 4 Jan 2022
Antwoord van Marc Bonnes

"Hallo Marian, Ik zou je adviseren om de beschikking inderdaad niet via dat mail adre…"

Hans Dekker heeft 5 Jul 2011 gereageerd op Digitale verzending WABO beschikking

13 29 Jul 2011
Antwoord van Michaël van Leeuwen

"Yvonne, Chris,   Ik probeer echt te begrijpen wat jullie bedoelen maar kom daar niet…"

Hans Dekker heeft 27 Jun 2011 gereageerd op Keuze RMA of e-depot

9 27 Jun 2011
Antwoord van Hans Dekker

"Hallo Yvonne, Ik ben er geen voorstander van om het verschil tussen dynamisch, Semi-…"

Hans Dekker heeft 6 Jun 2011 gereageerd op Keuze RMA of e-depot

9 27 Jun 2011
Antwoord van Hans Dekker

"Mijn vraag is niet of het een archiefbewaarplaats is, maar moet een compuerruimte in…"

Hans Dekker heeft 31 Aug 2010 gereageerd op Valt een computerruimte onder de archiefregeling 2009?

16 9 Jun 2013
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik ben verbaast over het feit dat er in pdf/a ook geen 'interne verwijzingen' (de bl…"

Hans Dekker heeft 21 Jul 2010 gereageerd op Persbericht : PDF/A Competence Center richt nieuwe afdeling op in BeNeLux

6 22 Jul 2010
Antwoord van Dominique Hermans

"Wij maken voor onze video opnamen van de raadsvergaderingen gebruik van het WMV form…"

Hans Dekker heeft 28 Mei 2010 gereageerd op Archiveren van video

8 24 Jun 2010
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden