Discussies van Gerdien Drost (47)

Discussies waarop is gereageerd (38) Antwoorden Recente activiteiten

"en heb je dan ook echt de illusie dat de ambtenaren zich aan een dergelijk protocol…"

Gerdien Drost heeft 14 Jul 2011 gereageerd op social media archiveren?

33 4 Mei 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"neem eens contact op met SOD. De heer max vermeulen geeft daar les. En erg goed moet…"

Gerdien Drost heeft 27 Jun 2011 gereageerd op Cursus Adviesvaardigheden - wie tipt?

11 27 Jun 2011
Antwoord van Reny Koedijk

"dat ben ik dus niet met je eens. Dat informatie geen nieuwswaarde hoeft te hebben. M…"

Gerdien Drost heeft 10 Jun 2010 gereageerd op Beheer gegevens versus informatie

10 14 Jun 2010
Antwoord van Frans Smit

"zoals ik het geleerd heb tijdens de opleiding (sod) is informatie = gegevens met nie…"

Gerdien Drost heeft 9 Jun 2010 gereageerd op Beheer gegevens versus informatie

10 14 Jun 2010
Antwoord van Frans Smit

"in feite is naar mijn idee ook de mooiste combinatie een adviseur die zelf ook het w…"

Gerdien Drost heeft 19 Mei 2010 gereageerd op uitvoerend werk?

8 25 Mei 2010
Antwoord van Glenn Maes

"Dank je wel voor je reactie. Is die keuze tot samenvoeging vanuit de organisatie ge…"

Gerdien Drost heeft 10 Mrt 2010 gereageerd op is DIV niet steeds meer net al ICT?

7 10 Mrt 2010
Antwoord van Fons van Oosterhout

"Dus wie zit het nut van de versterking van de samenwerking tussen DIV en ICT? bij w…"

Gerdien Drost heeft 10 Mrt 2010 gereageerd op is DIV niet steeds meer net al ICT?

7 10 Mrt 2010
Antwoord van Fons van Oosterhout

"ik heb dit geluid al vaker gehoord. Vandaar ook mijn vraag. In welke organisaties ge…"

Gerdien Drost heeft 9 Mrt 2010 gereageerd op is DIV niet steeds meer net al ICT?

7 10 Mrt 2010
Antwoord van Fons van Oosterhout

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden