Discussies van Roos van den Broek (10)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Recente activiteiten

"In elk geval bedankt voor de genomen moeite Yvonne. Je vraagt je af waarom die klap…"

Roos van den Broek heeft 7 Feb 2018 gereageerd op Registratievelden voor afzender en betrokkene vanuit NEN 23081 geconcretiseerd in TMLO

4 9 Feb 2018
Antwoord van Wout van der Reijden

"In de i-Navigator hebben we aangegeven, na overleg met de betrokken teams, welke zaa…"

Roos van den Broek heeft 7 Feb 2018 gereageerd op Zaaktype toekennen: behandelaar of DIV medewerker?

9 7 Feb 2018
Antwoord van Roos van den Broek

"Dag Niels, Dat is goed nieuws! Mag ik daaruit opmaken dat jullie uitsluitend in CARe…"

Roos van den Broek heeft 1 Feb 2018 gereageerd op Opslag en archivering in Carel van documenten mbt leerplicht en leerlingenvervoer.

12 30 Apr 2021
Antwoord van Eelco Lelieveld

"@RobHaans Hoe ver zijn we ondertussen met de opslag/archivering in Notubiz? Het laat…"

Roos van den Broek heeft 15 Jan 2018 gereageerd op Archiveren van audio-bestanden: ervaringen tot nu toe?

25 6 Jun 2019
Antwoord van Hans Mannaert

"Dag Marian, Dit is geen antwoord op jouw vraag, maar een vraag van mij omdat het raa…"

Roos van den Broek heeft 23 Feb 2015 gereageerd op Schriftelijke ter inzagelegging digitale aanvragen omgevingsvergunning wettelijk verplicht?

12 25 Feb 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Ja @Marco dat roep ik ook steeds, maar zo lang er geen EH is en de controller geen g…"

Roos van den Broek heeft 7 Okt 2014 gereageerd op Vervanging voor cliëntendossiers WWB/WMO en koppeling GWS met een DMS/RMS

8 7 Okt 2014
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"Dag Jean-Luc, Klopt, het gaat dan ook om twee verschillende uitgangspunten. Enerzijd…"

Roos van den Broek heeft 7 Okt 2014 gereageerd op Vervanging voor cliëntendossiers WWB/WMO en koppeling GWS met een DMS/RMS

8 7 Okt 2014
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden