Discussies van Mark Hoogland (43)

Discussies waarop is gereageerd (30) Antwoorden Recente activiteiten

"Ik hanteer vaak de volgende principes: - Is de e-mail puur de verpakking (er staat n…"

Mark Hoogland heeft 13 Jan 2015 gereageerd op Hoe archiveer je e-mail + een document als bijlage?

14 14 Jun 2018
Antwoord van Patrick froentjes

"@Jean-Luc, kan jij dan aangeven wat je hebt geregeld (en voor welke gemeente)? Is he…"

Mark Hoogland heeft 24 Okt 2014 gereageerd op gemeentelijk emailadres

9 24 Okt 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik lees deze discussie van  3 jaar geleden nu pas na het schrijven van mijn blog: Ge…"

Mark Hoogland heeft 23 Okt 2014 gereageerd op gemeentelijk emailadres

9 24 Okt 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Niels, Wat is jouw indruk waarom medewerkers pleiten voor 'alles dicht, tenzij..…"

Mark Hoogland heeft 10 Jul 2014 gereageerd op Intern openbaar (toegankelijk), tenzij…

25 16 Jul 2014
Antwoord van Marco Klerks

"@Peter, dank voor je uitgebreide antwoord en een goeie laatste toevoeging. Dat is pr…"

Mark Hoogland heeft 27 Jun 2014 gereageerd op Decentralisaties en de DIV-afdeling

6 27 Jun 2014
Antwoord van Mark Hoogland

"@Yvonne, kan jij de namen van de gemeenten doorgeven die het al hebben doorgerekend? "

Mark Hoogland heeft 25 Jun 2014 gereageerd op Decentralisaties en de DIV-afdeling

6 27 Jun 2014
Antwoord van Mark Hoogland

"De huidige versie van de website is wat ons betreft pas het begin. Gezien de reactie…"

Mark Hoogland heeft 31 Mrt 2014 gereageerd op Nieuw: website over zaaksystemen

9 3 Nov 2017
Antwoord van Sven Blom | KBenP

"@Rob Pieterse, het is al even geleden dat je deze vraag stelde. Welke keuzes hebben…"

Mark Hoogland heeft 29 Jan 2014 gereageerd op Hoe registreer ik een contract in een zaakgerichte omgeving?

9 29 Jan 2014
Antwoord van Mark Hoogland

"Mijn voorkeur gaat uit naar een apart zaaktype contracten. Daar de zaak aan te maken…"

Mark Hoogland heeft 30 Mei 2013 gereageerd op Hoe registreer ik een contract in een zaakgerichte omgeving?

9 29 Jan 2014
Antwoord van Mark Hoogland

"Dit filmpje gebruik ik regelmatig om te laten zien wat zgw inhoudt: http://www.youtu…"

Mark Hoogland heeft 10 Mei 2013 gereageerd op Gezocht: memo over Zaakgericht Werken voor het management.

3 21 Mei 2013
Antwoord van Ger Wischmann

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden