Discussies van Frans Dondorp (9)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Recente activiteiten

"Beste Yvonne, Ik las uit jouw bericht ook vooral de vraag of Decos een e-depot aan…"

Frans Dondorp heeft 2 Dec 2014 gereageerd op DECOS en het vraagstuk van digitale duurzaamheid

6 2 Dec 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"@Jack: dat doen wij ook. Als je de automatische PDF/A conversie gebruikt, behouden w…"

Frans Dondorp heeft 1 Dec 2014 gereageerd op Decos en PDF/A

45 5 Dec 2014
Antwoord van jack karelse

"@Jack: dank voor de tip. Dat hielp. Als ik het verslag snel doorloop, denk ik dat h…"

Frans Dondorp heeft 1 Dec 2014 gereageerd op Decos en PDF/A

45 5 Dec 2014
Antwoord van jack karelse

"Yvonne, Over welk probleem heb je het precies? Naar mijn idee is de oorspronkelijke…"

Frans Dondorp heeft 1 Dec 2014 gereageerd op Decos en PDF/A

45 5 Dec 2014
Antwoord van jack karelse

"Beste Frank, Ik reageer vooral als jurist: ervaringen van andere gemeenten moet ik j…"

Frans Dondorp heeft 3 Nov 2014 gereageerd op Brieven verzenden via mail

4 4 Nov 2014
Antwoord van Marco Klerks

"Een vraag voor de Dondorp in mij... Dat gaat lukken :-) - De PDF: nee. De scan van…"

Frans Dondorp heeft 23 Mei 2014 gereageerd op de gewone elektronische handtekening; stel dat.....

7 15 Sept 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"@Youri: graag gedaan. Ik zou van mijn kant ook graag op de hoogte blijven van de pos…"

Frans Dondorp heeft 1 Sept 2011 gereageerd op Decos en PDF/A

45 5 Dec 2014
Antwoord van jack karelse

"Beste Youri,   Inderdaad is de conversie zoals Decos die hanteert vooral gericht op…"

Frans Dondorp heeft 30 Aug 2011 gereageerd op Decos en PDF/A

45 5 Dec 2014
Antwoord van jack karelse

"Als ik alle ophef over Amerikaanse clouds even achterwege laat en me richt op de Ned…"

Frans Dondorp heeft 4 Mei 2010 gereageerd op Archiefwettelijke regels en opslag bij derden (bijvoorbeeld in de cloud)

31 5 Nov 2011
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden