Discussies van Sander Brabander (10)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Recente activiteiten

"Het kunnen oplossen is het probleem niet denk ik, het willen oplossen is een ander v…"

Sander Brabander heeft 15 Mei 2020 gereageerd op Ervaringen gezocht met het archiveren van bestemmingsplannen (IMRO bestanden) in zaaksysteem

10 19 Mei 2020
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"Dag Jaap, ik ben het helemaal met je eens. Het is eigenlijk vrij bijzonder dat er no…"

Sander Brabander heeft 15 Mei 2020 gereageerd op Ervaringen gezocht met het archiveren van bestemmingsplannen (IMRO bestanden) in zaaksysteem

10 19 Mei 2020
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"Oké. Bedankt voor de verheldering."

Sander Brabander heeft 10 Sept 2015 gereageerd op Hoeveel gigabytes / terabytes passen in een meter archief ?

15 10 Sept 2015
Antwoord van Sander Brabander

"Een erg goed voorbeeld, Tom. Bedankt voor de uitwerking. Wat ik me wel afvraag: ware…"

Sander Brabander heeft 9 Sept 2015 gereageerd op Hoeveel gigabytes / terabytes passen in een meter archief ?

15 10 Sept 2015
Antwoord van Sander Brabander

"Hoi Bert, Zelf heb ik geen ervaring met de gestelde casus, maar wel met het opnemen…"

Sander Brabander heeft 24 Okt 2014 gereageerd op Archiveren van aanbestedingen die via Tenderned zijn verlopen

12 18 Mei 2015
Antwoord van Diederik Heij

"Als Pinkrocade het koppelen van hun midoffice aan andere applicaties niet goed onder…"

Sander Brabander heeft 10 Okt 2014 gereageerd op koppeling SquitXO met het MidOffice van PinkRoccade

12 8 Dec 2014
Antwoord van Alex Lony

"Zie een ZIP-bestand als een container. Afhankelijk van de instellingen die je kiest…"

Sander Brabander heeft 23 Sept 2014 gereageerd op verschil tussen ZIP en SIP

4 24 Sept 2014
Antwoord van Henk Sligman

"Ook ik ben hier erg in geïnteresseerd. Binnenkort gaat er bij ons gestart worden met…"

Sander Brabander heeft 6 Mei 2014 gereageerd op Wie heeft kwaliteitshandboek op basis van RODIN

22 20 Mei 2014
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"Bedankt voor jullie reacties, Yvonne en Marianne.Voor Bernisse is gezien de tijd een…"

Sander Brabander heeft 18 Apr 2014 gereageerd op Clean Disk tips?

4 19 Apr 2014
Antwoord van Marianne Dorder-Servet

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden