Discussies van Wim van Loon (73)

Discussies waarop is gereageerd (63) Antwoorden Recente activiteiten

"Ik ben het wel in grote lijnen met je eens, Stefan. We hebben het nog niet helemaal…"

Wim van Loon heeft 9 Jan 2017 gereageerd op (Kwaliteits)controle zaakdossiers

22 12 Mrt 2018
Antwoord van Wim van Loon

"Mooi zijn ook die laatste vragen die je oppert, @Stefan. Dat zijn precies ook elemen…"

Wim van Loon heeft 16 Dec 2016 gereageerd op (Kwaliteits)controle zaakdossiers

22 12 Mrt 2018
Antwoord van Wim van Loon

"Dank, @Stefan, je verwoordt prima mijn overwegingen en gedachten die ik ook al in co…"

Wim van Loon heeft 16 Dec 2016 gereageerd op (Kwaliteits)controle zaakdossiers

22 12 Mrt 2018
Antwoord van Wim van Loon

"@Corné, ik begrijp het misschien niet helemaal, maar je bedoelt met afhandelen, admi…"

Wim van Loon heeft 16 Dec 2016 gereageerd op Zaken afhandelen door behandelaren in de organisatie

12 19 Dec 2016
Antwoord van Stefan van den Deijssel

"Bijvoorbeeld, Yvonne, zeker. Maar waarom zou je dat willen, @Corné? Is het jouw vera…"

Wim van Loon heeft 16 Dec 2016 gereageerd op Zaken afhandelen door behandelaren in de organisatie

12 19 Dec 2016
Antwoord van Stefan van den Deijssel

"Henk heeft naar mijn idee wel een goede insteek, richting mandaatregister. Ik begrij…"

Wim van Loon heeft 4 Apr 2016 gereageerd op Wie is verantwoordelijk voor een gemeentelijke informatiehuishouding?

35 4 Apr 2016
Antwoord van Henk Sligman

"Dank, Marieke, voor je uitvoerige inhoudelijke antwoord. Je uitgangspunten kloppen o…"

Wim van Loon heeft 15 Dec 2015 gereageerd op Zaakgericht werken met bestemmingsplannen

18 4 Jan 2016
Antwoord van Erika Hietland

"Ja, Jean-Luc, dank voor je conclusie. Die komt wel overeen met het beeld dat ik ook…"

Wim van Loon heeft 15 Dec 2015 gereageerd op Zaakgericht werken met bestemmingsplannen

18 4 Jan 2016
Antwoord van Erika Hietland

"Zie mijn antwoord op de m.i. juiste opmerkingen van Marieke en Martin hierboven, en…"

Wim van Loon heeft 15 Dec 2015 gereageerd op Zaakgericht werken met bestemmingsplannen

18 4 Jan 2016
Antwoord van Erika Hietland

"Dank, Marieke, voor je reactie. Het IMRO-nummer is zeker een mooie suggestie, daarov…"

Wim van Loon heeft 1 Dec 2015 gereageerd op Zaakgericht werken met bestemmingsplannen

18 4 Jan 2016
Antwoord van Erika Hietland

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden