Discussies van Mariska Tebbenhof (20)

Discussies waarop is gereageerd (11) Antwoorden Recente activiteiten

"Hallo Brigitta, Je stipt inderdaad de vraagstukken aan die hier ook spelen. Heb jij…"

Mariska Tebbenhof heeft 17 Jul 2018 gereageerd op Scannen analoge dossiers

7 18 Jul 2018
Antwoord van Brigitta Arkema

"Hallo Yvonne, dank voor je tip!"

Mariska Tebbenhof heeft 25 Jun 2018 gereageerd op Scannen analoge dossiers

7 18 Jul 2018
Antwoord van Brigitta Arkema

"Gert, dank je wel voor je reactie! Ga ik die termijn aanhouden.."

Mariska Tebbenhof heeft 4 Aug 2014 gereageerd op Bewaartermijn Lozing buiten inrichting

2 4 Aug 2014
Antwoord van Mariska Tebbenhof

"Hallo Peter,   Is Squit bij jullie een archief-systeem? Als je dan al alles opgevang…"

Mariska Tebbenhof heeft 17 Jun 2014 gereageerd op Opruimactie OLO

8 24 Jun 2014
Antwoord van M. de Vries

"Ik ben op zoek naar voorbeelden van hoe gemeenten/ provincies met deze opschoonactie…"

Mariska Tebbenhof heeft 17 Jun 2014 gereageerd op Opruimactie OLO

8 24 Jun 2014
Antwoord van M. de Vries

"Wij kregen eerder ook al het advies om de tijdelijke bouwvergunningen permanent te b…"

Mariska Tebbenhof heeft 14 Aug 2013 gereageerd op Tijdelijke bouwvergunningen blijvend te bewaren

4 7 Okt 2013
Antwoord van Marco Klerks

"Dag, Een vraagje van mijn kant als antwoord op jouw vraag: waarom zou je de omgevin…"

Mariska Tebbenhof heeft 2 Nov 2010 gereageerd op Leidraad WABO-DIV / archivering /"ordeningsplan"

12 26 Nov 2010
Antwoord van Marian v.d Wetering

"Wanneer er een aanvraag binnen komt via het OLO gaat er een e-mail naar het bevoegd…"

Mariska Tebbenhof heeft 10 Aug 2010 gereageerd op Omgevingsvergunning 1 oktober. Is iedereen er klaar voor ?

2 10 Aug 2010
Antwoord van Mariska Tebbenhof

"Hallo Ton, We gaan hier een twee ledig pad volgen: Digitaal ingekomen documenten wo…"

Mariska Tebbenhof heeft 10 Aug 2010 gereageerd op Plotten en kopieeren van digitaal binnengekomen aanvragen

12 3 Sept 2010
Antwoord van Jan Jacob Breimer

"Hallo Leon, dank voor je reactie. Ook tijdens onze verdiepingscursus kwam dit aan d…"

Mariska Tebbenhof heeft 24 Jun 2010 gereageerd op Plotten en kopieeren van digitaal binnengekomen aanvragen

12 3 Sept 2010
Antwoord van Jan Jacob Breimer

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden