Discussies van Manfred Harlaar (10)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Recente activiteiten

"Volgens mij zou een zaak niet bij DIV moeten starten als: - een zaak automatisch sta…"

Manfred Harlaar heeft 29 Jan 2018 gereageerd op Zaaktype toekennen: behandelaar of DIV medewerker?

9 7 Feb 2018
Antwoord van Roos van den Broek

"Met het uitbesteden van diensten door gemeenten worden ook archieven of te archivere…"

Manfred Harlaar heeft 8 Jan 2018 gereageerd op terughalen digitale verslaglegging van raadsverslagen, is dat mogelijk?

5 9 Jan 2018
Antwoord van Aike van der Ploeg

"nota bene Mijn reactie hier en nu omdat ik deze discussie regelmatig terug zie kere…"

Manfred Harlaar heeft 5 Jan 2018 gereageerd op archief griffier

12 26 Mrt 2018
Antwoord van Eelco Lelieveld

"@ Hermy Lommen Join is een zaaksysteem. Strikt genomen zou je dan iedere issue met d…"

Manfred Harlaar heeft 5 Dec 2017 gereageerd op Personeelsdossiers in het zaaksysteem

13 5 Dec 2017
Antwoord van Manfred Harlaar

" "

Manfred Harlaar heeft 4 Dec 2017 gereageerd op Personeelsdossiers in het zaaksysteem

13 5 Dec 2017
Antwoord van Manfred Harlaar

"Grappig dat je dat vraagt! Youforce is uitstekend geschikt, zo kan ik uit eigen erva…"

Manfred Harlaar heeft 4 Dec 2017 gereageerd op Personeelsdossiers in het zaaksysteem

13 5 Dec 2017
Antwoord van Manfred Harlaar

"(oh wat haat ik dit soort antwoorden....) Niet doen! Een zaaksysteem is hiervoor nie…"

Manfred Harlaar heeft 4 Dec 2017 gereageerd op Personeelsdossiers in het zaaksysteem

13 5 Dec 2017
Antwoord van Manfred Harlaar

"De quasi-archivering in de back office-applicaties begint problematisch te worden. I…"

Manfred Harlaar heeft 28 Nov 2017 gereageerd op AVG en het vernietigen van archiefbescheiden in vakapplicaties

29 30 Nov 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Volgens mij is de strekking van de uitspraak net iets anders. De WOB-er vroeg bijzon…"

Manfred Harlaar heeft 18 Sept 2017 gereageerd op Schaduwarchiveren mag niet: uitspraak in een WOB verzoek

2 18 Sept 2017
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden