Discussies van Ivo van Onna (12)

Discussies waarop is gereageerd (11) Antwoorden Recente activiteiten

"Hallo Glenn, ik sluit mij aan bij de argumentatie van Eric: "ik ben positief omdat…"

Ivo van Onna heeft 8 Feb 2012 gereageerd op SharePoint en archivering op langere termijn

8 13 Mrt 2012
Antwoord van Hillie Damman

"Mooie discussie, volgens mij komen we ergens! We hebben nu enerzijds de principiële…"

Ivo van Onna heeft 23 Aug 2011 gereageerd op Zaakgericht beleid vormen, waarom zou je?

19 24 Aug 2011
Antwoord van Marco Klerks

"Nog even een korte toelichting op mijn betoog n.a.v. Svens reactie: het gaat mij om…"

Ivo van Onna heeft 19 Aug 2011 gereageerd op Zaakgericht beleid vormen, waarom zou je?

19 24 Aug 2011
Antwoord van Marco Klerks

"@ Marco: bedankt voor je reply, goede discussie zo. Ik begrijp heel goed wat je zegt…"

Ivo van Onna heeft 18 Aug 2011 gereageerd op Zaakgericht beleid vormen, waarom zou je?

19 24 Aug 2011
Antwoord van Marco Klerks

"Zie ook deze opmerking over het onderscheid tussen gestructureerde processen en bele…"

Ivo van Onna heeft 17 Aug 2011 gereageerd op Zaakgericht beleid vormen, waarom zou je?

19 24 Aug 2011
Antwoord van Marco Klerks

"Marco, ik ga even kort door de bocht. je gaat ervan uit dat iedereen in jouw organi…"

Ivo van Onna heeft 17 Aug 2011 gereageerd op Zaakgericht beleid vormen, waarom zou je?

19 24 Aug 2011
Antwoord van Marco Klerks

"Hallo Marco, misschien een wat algemeen antwoord, maar er zijn internationale standa…"

Ivo van Onna heeft 11 Aug 2011 gereageerd op Applicatiebeheer

3 24 Aug 2011
Antwoord van Roel Snijders

"De gemeente Lisse heeft een goed leesbaar rapport geschreven over het gebruik van de…"

Ivo van Onna heeft 4 Aug 2011 gereageerd op Digitaal waarmerken (wabo)

4 4 Apr 2013
Antwoord van John Keulen

"Over het verloren gaan van relaties: In de praktijk bestaat de melding dat een relat…"

Ivo van Onna heeft 4 Aug 2011 gereageerd op RODIN: OTAP is niet vereist?

5 27 Aug 2011
Antwoord van Peter Westerhof LL.M MIM

"Hallo Ingmar, het is alweer even terug dat je reageerde (waarvoor dank). Het is mij…"

Ivo van Onna heeft 4 Aug 2011 gereageerd op RODIN: OTAP is niet vereist?

5 27 Aug 2011
Antwoord van Peter Westerhof LL.M MIM

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden