Discussies van Bart van Oerle (23)

Discussies waarop is gereageerd (20) Antwoorden Recente activiteiten

"Marco bedankt voor je  uitgebreide toelichting.  Bij ons wordt elke voltooide vergun…"

Bart van Oerle heeft 22 Dec 2012 gereageerd op Zaakgericht registreren bij de BAG brondocumenten of documentgericht?

13 7 Feb 2018
Antwoord van Monique Bos

"Dag Ingmar, Jouw antwoord geeft mij de indruk dat je het een vrij onzinnige vraag vi…"

Bart van Oerle heeft 20 Dec 2012 gereageerd op Zaakgericht registreren bij de BAG brondocumenten of documentgericht?

13 7 Feb 2018
Antwoord van Monique Bos

"Bedankt voor je reactie Marco. Ik heb geen diepgaande archiefkennis, maar ook op arc…"

Bart van Oerle heeft 20 Dec 2012 gereageerd op Zaakgericht registreren bij de BAG brondocumenten of documentgericht?

13 7 Feb 2018
Antwoord van Monique Bos

"Ik weet niet of ik je vraag goed begrijp. Wij zijn nog niet aangesloten bij een RUD…"

Bart van Oerle heeft 19 Dec 2012 gereageerd op Zaakgericht registreren bij de BAG brondocumenten of documentgericht?

13 7 Feb 2018
Antwoord van Monique Bos

"Ik heb de enquete ook ingevuld na de WOB herinnering. De heer Bouten is vorig jaar o…"

Bart van Oerle heeft 8 Nov 2012 gereageerd op Project digitale bouwtekeningen WOB verzoek

22 10 Dec 2012
Antwoord van Cees de Groot

"Heb je er al over nagedacht om de koppeling te ontwijken en filenet te vervangen voo…"

Bart van Oerle heeft 8 Nov 2012 gereageerd op KING DMS-brug

8 20 Dec 2012
Antwoord van Mart Mommers

"Wij hebben het informatiebeveiligingsplan opgesteld in samenwerking met BMC en de au…"

Bart van Oerle heeft 6 Jun 2012 gereageerd op ICT-beheer en -beveiliging in RODIN

7 6 Jun 2012
Antwoord van Bart van Oerle

"Ik ben het eens met Rob dat de Baseline te groot is om echt praktisch toepasbaar te…"

Bart van Oerle heeft 6 Jun 2012 gereageerd op Implementatie Baseline informatiehuishouding, hoe aan te pakken?

14 2 Dec 2012
Antwoord van Yvonne Welings

"Als gemeente hebben we al jaren de maken met GBA audits. Hier staan ook strenge eise…"

Bart van Oerle heeft 6 Jun 2012 gereageerd op ICT-beheer en -beveiliging in RODIN

7 6 Jun 2012
Antwoord van Bart van Oerle

"Ik vraag me af of de opleiding SOD-I en SOD-II bij veel mensen niet de associatie op…"

Bart van Oerle heeft 4 Jan 2012 gereageerd op Van HBO naar MBO in tijden van economische crises ?

6 5 Jan 2012
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden