Discussies van Henry van der Zwan (45)

Discussies waarop is gereageerd (37) Antwoorden Recente activiteiten

"Voor de zekerheid/ duidelijkheid: voor een benoemde archivaris niet in dienst van de…"

Henry van der Zwan heeft 8 Nov 2019 gereageerd op Aanwijzingsbesluit vervangt benoemingsbesluit archivaris uit de Archiefwet vanaf 2020

33 3 Mrt 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Aanvulling/ correctie: ook van de helpdesk van " Aan de slag met de Omgevingswet"  h…"

Henry van der Zwan heeft 4 Okt 2019 gereageerd op Projectmap, werkmap en samenwerkingsmap in DSO – LV (Digitaal Stelsel Omgevingswet – Landelijke Voorziening)

3 4 Okt 2019
Antwoord van Henry van der Zwan

"Ik ben in de veronderstelling dat de indiener bij 1 bevoegd gezag terecht komt op ba…"

Henry van der Zwan heeft 4 Okt 2019 gereageerd op Projectmap, werkmap en samenwerkingsmap in DSO – LV (Digitaal Stelsel Omgevingswet – Landelijke Voorziening)

3 4 Okt 2019
Antwoord van Henry van der Zwan

"Hoe een raad de controle voert en hoe deze versterkt kan worden, hangt o.a. van de r…"

Henry van der Zwan heeft 19 Sept 2019 gereageerd op Masterclass informatie- en archiefmanagement: iets voor MT en bestuur?

22 29 Okt 2019
Antwoord van Jolanda de Jong

"Wellicht wel Jolanda, maar dat zullen alleen de bestuurders zijn die een bovengemidd…"

Henry van der Zwan heeft 18 Sept 2019 gereageerd op Masterclass informatie- en archiefmanagement: iets voor MT en bestuur?

22 29 Okt 2019
Antwoord van Jolanda de Jong

"Hoi Jeroen, ik neem aan dat de wijzigingen pas beschikbaar komen na definitieve vast…"

Henry van der Zwan heeft 21 Aug 2019 gereageerd op Aanpassingen in selectielijst 2017 na actualisatie 2020 en Selecttool

5 26 Aug 2019
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Die indruk krijg ik ook"

Henry van der Zwan heeft 14 Jun 2019 gereageerd op Aanwijzingsbesluit vervangt benoemingsbesluit archivaris uit de Archiefwet vanaf 2020

33 3 Mrt 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"vanaf 2020 artikel 32, sub 3 ....De aanwijzing eindigt van rechtswege met ingang van…"

Henry van der Zwan heeft 14 Jun 2019 gereageerd op Aanwijzingsbesluit vervangt benoemingsbesluit archivaris uit de Archiefwet vanaf 2020

33 3 Mrt 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Bert, bij een ambtelijke fusie blijven de afzonderlijke gemeenten zorgdrager en…"

Henry van der Zwan heeft 16 Feb 2017 gereageerd op Ambtelijke fusie en afsluiten archieven

5 17 Feb 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"@Christel Ik ben het helemaal eens met @Yvonne. Er zijn behoorlijk wat organisaties…"

Henry van der Zwan heeft 27 Jan 2016 gereageerd op Vacatures voor beginnende informatiewerkers

14 2 Feb 2016
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden