Discussies van Marieke Klomp (138)

Discussies waarop is gereageerd (107) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Peter, Waar heb je het voor nodig? En wat bedoel je precies met "natte handteken…"

Marieke Klomp heeft 23 Mrt 2018 gereageerd op Kengetal gevraagd over natte handtekeningen van uitgaande documenten

2 23 Mrt 2018
Antwoord van Peter van Vugt

"Dag Leon, Dan heb ik je verkeerd begrepen. Je hebt gelijk dat er een verschil is tus…"

Marieke Klomp heeft 8 Dec 2017 gereageerd op Als informatiemanager met de voeten in de modder

21 11 Dec 2017
Antwoord van jack karelse

"Leon, dan toch nog een nabrander: de gemeente Utrecht biedt Whatsapp als kanaal aan…"

Marieke Klomp heeft 7 Dec 2017 gereageerd op Als informatiemanager met de voeten in de modder

21 11 Dec 2017
Antwoord van jack karelse

"Er zit zeker spanning tussen de Archiefwet en de AVG/Uitvoeringswet AVG. Ik denk ind…"

Marieke Klomp heeft 30 Okt 2017 gereageerd op AVG en Archiefwet: in principe onverenigbaar?

29 22 Jun 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Niels, Binnen onze organisatie besteden we nu aandacht aan verbonden partijen.…"

Marieke Klomp heeft 18 Okt 2017 gereageerd op Handreiking Inrichting Informatie- en archiefbeheer bij samenwerkingsverbanden, werkgroep Lopai / sectie archieftoezicht BRAIN, januari 2017

10 25 Okt 2017
Antwoord van Niels Komen

"Bij overbrenging verandert niet alleen het openbaarheidsregime, maar de verantwoorde…"

Marieke Klomp heeft 15 Sept 2017 gereageerd op Constructieve reactie van de VNG: Verkorting overbrengingstermijn: duurzame toegankelijkheid

15 15 Sept 2017
Antwoord van Marieke Klomp

"Nee hoor, Mike, dat is geen vrij plaatselijke constatering : ) Ik vond het gewoon he…"

Marieke Klomp heeft 15 Sept 2017 gereageerd op Constructieve reactie van de VNG: Verkorting overbrengingstermijn: duurzame toegankelijkheid

15 15 Sept 2017
Antwoord van Marieke Klomp

"Dag Yvonne, Mooie service! Ik begrijp goed dat daar belangstelling voor bestaat. Goe…"

Marieke Klomp heeft 14 Sept 2017 gereageerd op Constructieve reactie van de VNG: Verkorting overbrengingstermijn: duurzame toegankelijkheid

15 15 Sept 2017
Antwoord van Marieke Klomp

"Dag Mike, Ik ben het met je eens dat we eerst moeten zorgen dat een en ander werkt.…"

Marieke Klomp heeft 14 Sept 2017 gereageerd op Constructieve reactie van de VNG: Verkorting overbrengingstermijn: duurzame toegankelijkheid

15 15 Sept 2017
Antwoord van Marieke Klomp

"Beste Mike en Yvonne, Teruglenen lijkt mij inderdaad een achterhaald begrip. Ik zou…"

Marieke Klomp heeft 12 Sept 2017 gereageerd op Constructieve reactie van de VNG: Verkorting overbrengingstermijn: duurzame toegankelijkheid

15 15 Sept 2017
Antwoord van Marieke Klomp

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden