Discussies van Marieke Klomp (138)

Discussies waarop is gereageerd (107) Antwoorden Recente activiteiten

"Jean-Luc, goede optie. Mijn laatste twee voorstellen waren idd wat theoretisch : )…"

Marieke Klomp heeft 27 Jul 2016 gereageerd op Uitfaseren applicatie (omgevingsvergunning)

20 28 Jul 2016
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Bruno, De tweede alinea van mijn antwoord gaat niet over mijn eigen organisatie.…"

Marieke Klomp heeft 26 Jul 2016 gereageerd op Uitfaseren applicatie (omgevingsvergunning)

20 28 Jul 2016
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Bruno, De oplossing die Jean-Luc aandroeg lijkt mij een goede. Binnen onze organ…"

Marieke Klomp heeft 26 Jul 2016 gereageerd op Uitfaseren applicatie (omgevingsvergunning)

20 28 Jul 2016
Antwoord van Yvonne Welings

"Toch even de link vermeld: https://www.amsterdam.nl/stadsarchief/depot-0/downloads-l…"

Marieke Klomp heeft 27 Mei 2016 gereageerd op Vraag naar functionaliteit t.b.v. migratie van bestandsformaten

5 27 Mei 2016
Antwoord van Marieke Klomp

"Bij het lezen van het document kwamen nog een paar vragen bovendrijven: Bij de uitg…"

Marieke Klomp heeft 27 Mei 2016 gereageerd op Vraag naar functionaliteit t.b.v. migratie van bestandsformaten

5 27 Mei 2016
Antwoord van Marieke Klomp

"Voor meedenken houd ik mij zeker aanbevolen.  "

Marieke Klomp heeft 15 Dec 2015 gereageerd op Zaakgericht werken met bestemmingsplannen

18 4 Jan 2016
Antwoord van Erika Hietland

"Daar sluit ik mij helemaal bij aan. "

Marieke Klomp heeft 15 Dec 2015 gereageerd op Zaakgericht werken met bestemmingsplannen

18 4 Jan 2016
Antwoord van Erika Hietland

"Beste Wim, Friso, Stefan en Martin, Of verschillende zienswijzen wel of geen aparte…"

Marieke Klomp heeft 15 Dec 2015 gereageerd op Zaakgericht werken met bestemmingsplannen

18 4 Jan 2016
Antwoord van Erika Hietland

"Dag Wim en Martin, Er zijn ook twee zaaktypen voor inspraakreactie bestemmingsplan e…"

Marieke Klomp heeft 1 Dec 2015 gereageerd op Zaakgericht werken met bestemmingsplannen

18 4 Jan 2016
Antwoord van Erika Hietland

"De werkwijze in Den Bosch lijkt op die van Waalwijk. Ook in Den Bosch hebben we best…"

Marieke Klomp heeft 1 Dec 2015 gereageerd op Zaakgericht werken met bestemmingsplannen

18 4 Jan 2016
Antwoord van Erika Hietland

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden