Discussies van Julia Romijn-Wixley (22)

Discussies waarop is gereageerd (19) Antwoorden Recente activiteiten

"@yvonne Bedankt, heel nuttig! "

Julia Romijn-Wixley heeft 8 Nov 2013 gereageerd op Archief KPI's - wel of niet verplicht voor gemeenten?

9 8 Nov 2013
Antwoord van Julia Romijn-Wixley

"Bedankt Henk! "

Julia Romijn-Wixley heeft 1 Nov 2013 gereageerd op Archief KPI's - wel of niet verplicht voor gemeenten?

9 8 Nov 2013
Antwoord van Julia Romijn-Wixley

"Nog bedankt voor je aanvulling Henk! Het klopt volgens mij inderdaad dat de archivar…"

Julia Romijn-Wixley heeft 31 Okt 2013 gereageerd op Archief KPI's - wel of niet verplicht voor gemeenten?

9 8 Nov 2013
Antwoord van Julia Romijn-Wixley

"De gemeenten hebben zich wel bestuurlijk gecommitteerd om de KPI's te gebruiken als…"

Julia Romijn-Wixley heeft 22 Okt 2013 gereageerd op Archief KPI's - wel of niet verplicht voor gemeenten?

9 8 Nov 2013
Antwoord van Julia Romijn-Wixley

"Beste Rolf, Hier was ik onlangs ook naar op zoek. Ik heb uiteindelijk het handboek…"

Julia Romijn-Wixley heeft 8 Okt 2013 gereageerd op bedrijfsprocessen archiefdienst

7 9 Okt 2013
Antwoord van Rolf Hage

"Ik vind professionalisering wel een belangrijk doel, maar dat hoeft natuurlijk niet…"

Julia Romijn-Wixley heeft 30 Aug 2013 gereageerd op Lancering beroepsregister informatieprofessionals

6 30 Sept 2013
Antwoord van Aike van der Ploeg

"Ik heb helaas geen achtergrondinformatie kunnen vinden over de herkomst en status va…"

Julia Romijn-Wixley heeft 30 Aug 2013 gereageerd op Lancering beroepsregister informatieprofessionals

6 30 Sept 2013
Antwoord van Aike van der Ploeg

"Thanks voor de verduidelijking! Mijn idee dat het aanwijzen van een archiefbewaarpla…"

Julia Romijn-Wixley heeft 20 Jun 2013 gereageerd op Afkeuring archiefbewaarplaats, einde archiefdienst ?

8 19 Jul 2013
Antwoord van Joost Hekman

"Beetje late reactie op deze discussie, maar: Een archivaris aanwijzen is niet verpli…"

Julia Romijn-Wixley heeft 19 Jun 2013 gereageerd op Afkeuring archiefbewaarplaats, einde archiefdienst ?

8 19 Jul 2013
Antwoord van Joost Hekman

"Juist. Het inplannen van maatwerk is wel een lastige als je capaciteit is afgestemd…"

Julia Romijn-Wixley heeft 21 Mei 2013 gereageerd op Ontvangstbevestiging en zaakgericht werken

10 16 Mei 2023
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden