Discussies van Yvonne Welings (4,229)

Discussies waarop is gereageerd (3418) Antwoorden Recente activiteiten

"Zodra de VNG handreiking gereed is, geef ik er uiteraard bekendheid aan. Is een van…"

Yvonne Welings heeft 8 Feb 2021 gereageerd op archieffunctie omgevingswetsoftware

8 8 Feb 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Contact opnemen met de leverancier? "

Yvonne Welings heeft 8 Feb 2021 gereageerd op Archiveren van videotulen uit Teams

6 16 Feb 2021
Antwoord van Eric Burger

"zie ook: https://ibestuur.nl/weblog/onze-democratie-verdient-openheid"

Yvonne Welings heeft 6 Feb 2021 gereageerd op Stavaza Wet open overheid (Woo).

6 6 Feb 2021

"Volgens mij wel, alleen niet voor woningcoöperaties. Die zijn uitgezonderd. In deze…"

Yvonne Welings heeft 5 Feb 2021 gereageerd op Stavaza Wet open overheid (Woo).

6 6 Feb 2021

"Dank voor je antwoord."

Yvonne Welings heeft 5 Feb 2021 gereageerd op Archiveren van videotulen uit Teams

6 16 Feb 2021
Antwoord van Eric Burger

"Zoals ik het nu observeer, is de archiefwereld zelf nog niet aan dit denkbeeld toe,…"

Yvonne Welings heeft 4 Feb 2021 gereageerd op archieffunctie omgevingswetsoftware

8 8 Feb 2021

"22 februari is er deze sessie: https://vng.nl/agenda/kick-off-werkplaats-dso-keten"

Yvonne Welings heeft 4 Feb 2021 gereageerd op archieffunctie omgevingswetsoftware

8 8 Feb 2021

"Kleine toevoeging, vooralsnog wordt in de nieuwe Archiefwet alleen een uitzondering…"

Yvonne Welings heeft 3 Feb 2021 gereageerd op archieffunctie omgevingswetsoftware

8 8 Feb 2021

"Eens, er is te weinig samenhang tussen al die producten (VNG, VNG Realisatie, Common…"

Yvonne Welings heeft 2 Feb 2021 gereageerd op Zivver emails archiveren en het opslaan van bijlagen

9 9 Feb 2021

"Bij ons is de keuze gemaakt om een doorlopende machtiging af te geven voor digitale…"

Yvonne Welings heeft 1 Feb 2021 gereageerd op Doorlopende machtiging vernietiging

4 10 Mrt 2021
Antwoord van Vera Korte

RSS

© 2026   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden