Discussies van Yvonne Welings (4,221)

Discussies waarop is gereageerd (3411) Antwoorden Recente activiteiten

"Intradata wisselt documenten uit in de Cloud, zie deze link. Hierdoor zou het mogeli…"

Yvonne Welings heeft 8 Feb 2011 gereageerd op Archiefwettelijke regels en opslag bij derden (bijvoorbeeld in de cloud)

31 5 Nov 2011
Antwoord van Yvonne Welings

"@Roel, Pleio is voor mij nu nog een tamelijk abstract iets. Waar kan je het zien en…"

Yvonne Welings heeft 6 Feb 2011 gereageerd op Call to arms! Wie wil de archivering op Pleio regelen?

29 9 Mrt 2011
Antwoord van Andrea Pronk-De Palm

"Gemeenten gaan weer over op papier, need I say morem? Kijk op dezelink."

Yvonne Welings heeft 6 Feb 2011 gereageerd op OLO, praktische oplossingen, en regionale omgevingsdiensten…

2 27 Feb 2011

"@Gerrit-Jan, Uit je blog blijkt dat DIV niet de gehele regie over informatie voert.…"

Yvonne Welings heeft 6 Feb 2011 gereageerd op Hoe om te gaan met digitale bestanden ?

4 8 Mrt 2011
Antwoord van Christa de Knegt

"@ Rob, Iets wat in die discussie ook heb  gezegd en nog steeds in geloof: De beste s…"

Yvonne Welings heeft 6 Feb 2011 gereageerd op Call to arms! Wie wil de archivering op Pleio regelen?

29 9 Mrt 2011
Antwoord van Andrea Pronk-De Palm

"@Jinne,   geweldig initiatief !!! Ik werk er graag aan mee. Kees Duijvelaar heeft i…"

Yvonne Welings heeft 4 Feb 2011 gereageerd op Baseline+ voor gemeenten

33 22 Mrt 2013
Antwoord van Ton de Looijer

"@Bertrand, ook ik wil graag je scriptie lezen !"

Yvonne Welings heeft 4 Feb 2011 gereageerd op Elektronische handtekening

70 23 Dec 2013
Antwoord van Marco Klerks

"@Robm Ik deel jouw constatering, al zullen 'de analoge klanten' steeds meer afnemen.…"

Yvonne Welings heeft 3 Feb 2011 gereageerd op Elektronische handtekening

70 23 Dec 2013
Antwoord van Marco Klerks

"Misschien blijven gemeenten toch nog wel autonoom ? De Tweede Kamer heeft aan de Alg…"

Yvonne Welings heeft 2 Feb 2011 gereageerd op Einde van de autonomie van de inrichting van gemeentelijke informatiehuishoudingen ?

6 2 Feb 2011

"Zie voor eerdere discussie over websitearchivering op deze link. Archiefweb is slech…"

Yvonne Welings heeft 1 Feb 2011 gereageerd op Websitearchivering

19 4 Mei 2016
Antwoord van jack karelse

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden