Discussies van Marco Klerks (609)

Discussies waarop is gereageerd (482) Antwoorden Recente activiteiten

"Het doel van dat hele BAG-register is om te borgen en te bewijzen dat de gegevens re…"

Marco Klerks heeft 22 Dec 2012 gereageerd op Zaakgericht registreren bij de BAG brondocumenten of documentgericht?

13 7 Feb 2018
Antwoord van Monique Bos

"Bart, De wetgever is helaas niet altijd even praktisch en verkeert in een omgeving (…"

Marco Klerks heeft 20 Dec 2012 gereageerd op Zaakgericht registreren bij de BAG brondocumenten of documentgericht?

13 7 Feb 2018
Antwoord van Monique Bos

"Ik heb de bestandenbox weggehaald, want die gebruiken wij niet. Daarmee ben je nog n…"

Marco Klerks heeft 20 Dec 2012 gereageerd op waar zijn de kpi's??

3 20 Dec 2012
Antwoord van Robin Lassche

"Oei, de BAG is voor mij ook alweer ruim 4 jaar geleden, maar eens kijken of ik het m…"

Marco Klerks heeft 19 Dec 2012 gereageerd op Zaakgericht registreren bij de BAG brondocumenten of documentgericht?

13 7 Feb 2018
Antwoord van Monique Bos

"Of misschien kan de Lopai hier nog iets mee? In ieder geval m.b.t. informatievoorzie…"

Marco Klerks heeft 3 Dec 2012 gereageerd op Mandaten informatiebeheer bij uitbesteding van taken

2 3 Dec 2012
Antwoord van Yvonne Welings

"Ach, die Archiefwet... Ik print hem altijd uit, maak er een propje van en gooi het o…"

Marco Klerks heeft 26 Nov 2012 gereageerd op Samenvoegen digitale bestanden

7 3 Jan 2013
Antwoord van Jop Rentmeester

"*like*"

Marco Klerks heeft 24 Nov 2012 gereageerd op Waar hoort archiefinspectie in de digitale omgeving thuis?

5 24 Nov 2012
Antwoord van Marco Klerks

"Ik ben het eens met mijn naamgenoot. Ook voor de aansluiting met het bestuur, lijkt…"

Marco Klerks heeft 24 Nov 2012 gereageerd op Waar hoort archiefinspectie in de digitale omgeving thuis?

5 24 Nov 2012
Antwoord van Marco Klerks

"In Den Bosch omvatten de werkinstructies van DIV zo'n 100 bladzijden. Een en al uitz…"

Marco Klerks heeft 24 Nov 2012 gereageerd op Uitzonderingen bij registratie.... het wordt te veel om te onthouden

4 27 Nov 2012
Antwoord van Brigitta Arkema

"Heb je het plan van Den Bosch al gezien?"

Marco Klerks heeft 7 Nov 2012 gereageerd op Transitie DIV naar het nieuwe werken

2 12 Nov 2012
Antwoord van Bertrand van den Boogert

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden