Discussies van Marco Klerks (609)

Discussies waarop is gereageerd (482) Antwoorden Recente activiteiten

"Ahum... "alles" durf ik niet te beweren, maar ik heb mij er wel eens in verdiept. Zi…"

Marco Klerks heeft 29 Jul 2013 gereageerd op "substitutie" door een andere bril

5 29 Jul 2013
Antwoord van Marco Klerks

"In de Baseline DIV, deel 2a, paragraaf 2.1 staat ook iets over het informatiebeheerp…"

Marco Klerks heeft 29 Jul 2013 gereageerd op Beheerplan informatiehuishouding

5 31 Jul 2013
Antwoord van Marco Klerks

"Jeetje, dit is al een behoorlijke waslijst! Wat ik mis is een inleiding over waarom…"

Marco Klerks heeft 16 Jul 2013 gereageerd op Wat is een goed zaaktype?

5 9 Aug 2013
Antwoord van Yvonne Welings

"Je hebt als organisatie al de nodige systemen draaien. Bij het aanbesteden en inrich…"

Marco Klerks heeft 16 Jul 2013 gereageerd op Van twee kasten met papier naar exclusief communiceren met behulp van een database

4 19 Jul 2013
Antwoord van Theo Kremer

"Volgens mij staat de cloud bij menige DIV- of archiefafdeling nog op het lijstje "Ja…"

Marco Klerks heeft 12 Jul 2013 gereageerd op Cloud computing en informatievoorziening

18 15 Nov 2013

"VISI is een open standaard. Je kunt de systemen die je daarvoor gebruikt zelfs laten…"

Marco Klerks heeft 12 Jul 2013 gereageerd op Van twee kasten met papier naar exclusief communiceren met behulp van een database

4 19 Jul 2013
Antwoord van Theo Kremer

"Dank je, Paul. Frans Dondorp is voor mij een van de goeroe's op dit gebied. De sheet…"

Marco Klerks heeft 12 Jul 2013 gereageerd op Handtekening: geschreven, elektronisch of gewoon niet?

21 17 Jul 2013
Antwoord van Marjolein Zondag

"@Rob. Ik ben op de hoogte van het vele werk dat je al op BREED hebt gepubliceerd ron…"

Marco Klerks heeft 8 Jul 2013 gereageerd op Handtekening: geschreven, elektronisch of gewoon niet?

21 17 Jul 2013

"Die scriptie, dat doet een belletje rinkelen! *Begint te graven op de afdelingsschij…"

Marco Klerks heeft 3 Jul 2013 gereageerd op Handtekening: geschreven, elektronisch of gewoon niet?

21 17 Jul 2013

"Spookburgers ondanks GBA-audit Een belangrijke bron voor spookburgers is de emigrati…"

Marco Klerks heeft 28 Jun 2013 gereageerd op Spookburgers in gemeentelijke systemen en het nieuwe BRP

5 30 Jun 2013

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden