Discussies van Marco Klerks (609)

Discussies waarop is gereageerd (482) Antwoorden Recente activiteiten

"In "mijn" gemeente hebben we enige tijd geleden al een machtiging voor substitutie b…"

Marco Klerks heeft 26 Mrt 2014 gereageerd op Scanapparatuur overheidsinstellingen voldoet niet aan handreiking vervanging

20 3 Apr 2014
Antwoord van Leon van Oosterom

"We doen nog heel erg ons best om het digitale archief naar een centraal punt te trek…"

Marco Klerks heeft 26 Mrt 2014 gereageerd op Een nieuwe kijk op recordsmanagement - interessant artikel van James Lappin

7 4 Apr 2014

"Ik ben blij te zien dat mijn reactie hierboven in lijn is met wat ik in 2011 heb ger…"

Marco Klerks heeft 27 Feb 2014 gereageerd op Bewaartermijn stukken WOB

6 9 Apr 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"Overigens kan een historisch archief wel uit praktische overwegingen eisen dat er do…"

Marco Klerks heeft 27 Feb 2014 gereageerd op Dossierinventaris verplicht?

17 7 Mrt 2014
Antwoord van Cees de Groot

"Je moet wel borgen dat de oude, papieren stukken opgezocht kunnen worden. Daarvoor g…"

Marco Klerks heeft 27 Feb 2014 gereageerd op Dossierinventaris verplicht?

17 7 Mrt 2014

"Volgens mij zijn de meeste zaaksystemen wel in staat om te doen wat je vraagt en kun…"

Marco Klerks heeft 27 Feb 2014 gereageerd op Op zoek naar een goed werkend zaaksysteem.

11 30 Mrt 2014

"Ik vind het knap lastig om hier een categorie uit de VNG-selectielijst aan te hangen…"

Marco Klerks heeft 26 Feb 2014 gereageerd op Bewaartermijn stukken WOB

6 9 Apr 2014

"Op grond van welk(e) artikel(s) zou een dossierinventaris verplicht zijn? Kunnen ze…"

Marco Klerks heeft 26 Feb 2014 gereageerd op Dossierinventaris verplicht?

17 7 Mrt 2014

"Ik heb begrepen dat Den Bosch zich al heeft aangemeld, nog vóór ik mijn collega's ko…"

Marco Klerks heeft 10 Feb 2014 gereageerd op Bijeenkomst DIV Brabant

2 10 Feb 2014
Antwoord van Marco Klerks

"In de Baseline DIV wordt gesproken over informatie-elementen. Een informatie-element…"

Marco Klerks heeft 7 Feb 2014 gereageerd op Definitie Informatieobject

7 17 Apr 2014
Antwoord van Adrie Spruit

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden