Zonder categorie (1,835)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

reikwijdte 'naar aard bestemd te berusten'

Als eerder gesteld vind ik de Archiefwet nog steeds een aardig instrument om invulling te kunnen geven aan het informatiebeheer.Zie http://…

Begonnen door jack karelse

11 4 Jan 2012
Antwoord van Bas de Groot

Welke gemeente bereidt zich voor op veranderingen informatiestromen Sociale Zekerheid ?

Ongetwijfeld kan deze vraag met ja of een nee worden beantwoord. Bij een bijeenkomst bij het  Ministerie van O.C.W.  over een mogelijke aan…

Begonnen door Yvonne Welings

7 3 Jan 2012
Antwoord van Yvonne Welings

Eindelijk: open data!

Weet niet of ik hier al eerder een lans heb gebroken voor open data (zo niet, kijk dan hier en hier voor een veel beter verhaal dan ik zou…

Begonnen door Bas de Groot

8 3 Jan 2012
Antwoord van Bas de Groot

Strengere handhaving WABO leidt tot meer administratieve handelingen ?

In november 2011 heeft iedere gemeente in Noord-Brabant een brief ontvangen van de provincie Noord-Brabant met het onderwerp professionalis…

Begonnen door Yvonne Welings

0 2 Jan 2012

Leestip: Interoperabel Nederland

Hoe ik werd geattendeerd op de gratis uitgave van het Forum Standaardisatie in november weet ik niet meer, maar begin december ontving ik d…

Begonnen door Yvonne Welings

0 30 Dec 2011

Dossiers van kunstenaars

De Wet Werk en Inkomen kunstenaars (WWIK) is op 1 januari 2005, vijf jaar geleden dus, in werking getreden als opvolger van de Wet inkomens…

Begonnen door Yvonne Welings

7 28 Dec 2011
Antwoord van Bas de Groot

Informatie over digitaliseren personeelsdossiers - digitaal personeelsdossier

In het kader van mijn opleiding (4e jaar HMDI) ben ik bezig met een onderzoek naar de mogelijkheden voor het digitaal beschikbaar stellen v…

Begonnen door Ingrid Kolen

6 16 Dec 2011
Antwoord van Yvonne Welings

Stijging papierverbruik door digitalisatie?

Binnen de gemeente Brunssum zijn we gestaag bezig met het digitaliseren van de bedrijfsprocessen.   De WMO werkt volledig digitaal, de raad…

Begonnen door Willem Spelthan

14 15 Dec 2011
Antwoord van Mattijs Oude Wolbers

Fotonegatieven... een archief?

Goedemiddag collegae,   Ik werd vanmorgen gebeld door een (bijna wanhopige) fotograaf van de gemeente Gouda. De beste man is al jaren in di…

Begonnen door Chris Bellekom

70 9 Dec 2011
Antwoord van Gert Carras

Welke overheidsinstelling heeft grote bewerkingsachterstanden ?

Deze week heb ik de scriptie We are the archive van Peter van de Ruit eens doorgenomen. Zeer lezenswaardig maar voor mij niet herkenbaar wa…

Begonnen door Yvonne Welings

18 30 Nov 2011
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden