Zonder categorie (1,835)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Inspelen op HNW

Eén van de manieren om in te spelen is door zoveel mogelijk digitaal te werken, dit speel in op het aspect van tijds-en plaatsonafhankelijk…

Begonnen door Marik

5 19 Apr 2012
Antwoord van Bas de Groot

Vergaderstukken Gemeenschappelijke Regelingen

Ik heb de vraag gekregen om voor elk agendapunt van een vergadering van een GR een apart zaakdossier te maken. Vind ik geen goed idee, kost…

Begonnen door Ria Maarssen

2 19 Apr 2012
Antwoord van Bas de Groot

Toekomstige problemen ? (adaptieve digitale documenten)

"... ik zou op dit moment niet graag in de schoenen staan van diegenen, die dít voor de toekomst moeten ontsluiten...." schrijft David de B…

Begonnen door Joost Geraets

8 16 Apr 2012
Antwoord van Ton de Looijer

Sancties voor het verloren gaan van informatie ?

In computable (link) wordt aandacht besteed aan een onderzoek van Acronis. Er gaat nogal eens wat mis met back-ups en daardoor gaat digital…

Begonnen door Yvonne Welings

5 10 Apr 2012
Antwoord van Yvonne Welings

Extern hosten van processysteem en onderliggende informatie (archief)

De gemeente Helmond gaat het nieuwe e-HRM systeem onderbrengen bij een derde partij, waarbij alle hierbij behorende processen en informatie…

Begonnen door René Lodder

5 8 Apr 2012
Antwoord van Peter Westerhof LL.M MIM

ervaringen met art. 30 lid 3 van de Archiefwet???

het gaat om deze: "3.Onze minister kan in bijzondere gevallen een subsidie verstrekken voor de kosten van het beheer van de in de gemeentel…

Begonnen door jack karelse

5 30 Mrt 2012
Antwoord van Yvonne Welings

TTP Talentprijs voor BREED ?

Ieder jaar wordt de TTP talentprijs uitgereikt aan een veelbelovend talent op het gebied van informatiemanagement. Ik ben van mening dat di…

Begonnen door Yvonne Welings

2 29 Mrt 2012
Antwoord van Gerdien Drost

Testscripts IWriter; wie heeft ze al eens opgesteld?

Onze DIV-afdeling is momenteel bezig met het ontwikkelen van functionele testscripts voor iWriter. Zijn er gemeenten of andere organisaties…

Begonnen door Barbara van der Drift

0 26 Mrt 2012

Archivering in e-HRM van Raet

Ik ben benieuwd naar ervaringen van gemeenten die de "personeelsdossier online" van Raet inzetten voor het beheer van de digitale personeel…

Begonnen door Robert Vos

9 26 Mrt 2012
Antwoord van Robert Vos

NEN 2082 certificaat, wat zegt dat in uw praktijk

Meerdere (standaard)pakketten DMS/RMA hebben een NEN 2082 certificaat. Ik stel voor hier onze ervaringen te delen over het werken met gecer…

Begonnen door André Plat

1 23 Mrt 2012
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden