Zonder categorie (1,835)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

SquitXO met Corsa?

Hoi!   Wie heeft er bij zijn/ haar gemeente ervaring met het gebruik van zowel Corsa als SquitXO over het gehele werkproces vanaf ontvangst…

Begonnen door Marion Roos

20 28 Aug 2013
Antwoord van Peter Schrumpf

richtlijn metagegevens overheid: dwingend voorgeschreven ?

Volgens de Archiefregeling 2010 is het opstellen van een metadataset voor je organisatie verplicht, waarbij wordt verwezen naar NEN-ISO 230…

Begonnen door Margreet Joosen

3 23 Aug 2013
Antwoord van Yvonne Welings

Stempelen bij digitaliseren?

Een goedemorgen mede vakgenoten,   Eenvoudige vraag, doch veel discussie (naar verwacthing). Hoe belangrijk is het stempelen van poststukke…

Begonnen door Remko Koning

13 22 Aug 2013
Antwoord van Yvonne Welings

Wiki voor de basisgemeenten

Sommige wensen lijken sneller in vervulling te gaan dan je denkt. Nog geen week geleden berichtte ik over een wiki voor zaaksystemen(link).…

Begonnen door Yvonne Welings

0 16 Aug 2013

Nog veel onzekerheid jeugdzorg

Per  1 januari 2015 krijgen gemeenten een aantal nieuwe verantwoordelijkheden binnen het sociale domein. Het gaat om de decentralisatie van…

Begonnen door Yvonne Welings

5 12 Aug 2013
Antwoord van Yvonne Welings

Wiki zaaksysteem, een zaak voor iedereen ?

Een wiki is een site over een bepaald onderwerp waar meer mensen tegelijkertijd aan kunnen bijdragen. Wiki’s lenen zich namelijk heel goed…

Begonnen door Yvonne Welings

0 10 Aug 2013

Wat is een goed zaaktype?

Voor o.a. de eerste implementatie fase bij mijn opdracht ben ik de zaaktypen die zijn ingericht aan het evalueren. Hierbij stel hanteer ik…

Begonnen door Corine Ahlrichs

5 9 Aug 2013
Antwoord van Yvonne Welings

Kwaliteit, bewaking en verbetering

Wij werken al enige tijd digitaal en zaaksgewijs. Dit betekent dat de eindgebruikers vanuit een zaak zelf stukken registreren, zoals bijvoo…

Begonnen door Stefan van den Deijssel

6 8 Aug 2013
Antwoord van Marco Klerks

Klantdossiers bij werkpleinen en werkbedrijven

Relatief nieuw bij gemeentelijke samenwerking zijn de zogenaamde werkpleinen. In totaal moeten er 35 werkpleinen komen, die verantwoordelij…

Begonnen door Yvonne Welings

0 5 Aug 2013

Gemeenschappelijke regelingen en het nieuwe interbestuurlijk toezicht

Midden in de zomer een saai onderwerp, waar we toch veel vragen over krijgen. De vraag is, welke organen nu precies 'toezichtgenietend' zij…

Begonnen door Marianne Loef

7 2 Aug 2013
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden