‘Belang van persoonlijke marketing en verkooptechnieken bij tactische en strategische positionering van informatie –en archiefbeheer’

Als informatiebeheerder lever je veel toegevoegde waarde voor jouw organisatie. Daarbij is het enorm belangrijk dat je zichtbaar bent binnen de organisatie. Zeker als het gaat om het realiseren van een goede digitale informatiehuishouding. Toch blijkt het niet altijd makkelijk om aan tafel te komen bij digitaliseringsprojecten. Waarom niet? Vaak is de organisatie zich niet bewust van de rol en kwaliteiten van informatiebeheer. Om dit veranderen is het nodig dat je in staat bent jouw boodschap (toegevoegde waarde, voordelen, ‘What’s in it for me?’ of problemen die je oplost) doeltreffend over te brengen.

 Deze competentie wordt helaas nog wel eens ondergewaardeerd. Maar ‘persoonlijke marketing’ en ‘verkooptechnieken’ kunnen je daarbij helpen om jezelf op een constructieve wijze te positionering binnen je organisatie. Het helpt je op te vallen als professional door te laten zien wie je bent, hoe jij je onderscheidt en hoe jij waarde toevoegt aan een samenwerkingsverband. Dit belangrijke thema staat centraal op 24 februari!

 Dit is de link naar het event: Agenda - www.knvi.nl

Weergaven: 29

Opmerking

Je moet lid zijn van BREED - over de grenzen van informatie om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van BREED - over de grenzen van informatie

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden