Discussies van Jules Lauwerier (57)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Recente activiteiten

"Bij de WOO is inderdaad de verplichting van het register met lale documenten vooral…"

Jules Lauwerier heeft 1 Mei 2020 gereageerd op Komt van uitstel afstel?

6 1 Mei 2020
Antwoord van Jules Lauwerier

"Hoewel ik de redenatie al niet erg steekhoudend vind, wil ik op de uiteindelijke vra…"

Jules Lauwerier heeft 1 Mei 2020 gereageerd op Komt van uitstel afstel?

6 1 Mei 2020
Antwoord van Jules Lauwerier

"@Anje, Bij mijn weten vind je nergens een mooi lijstje. De bedoelingen die er ooit w…"

Jules Lauwerier heeft 15 Feb 2011 gereageerd op Aandachtspunten toegestane bestandsformaten Omgevingsvergunning

12 15 Feb 2011
Antwoord van Jules Lauwerier

"Met tekeningen bedoel ik bouwtekeningen. Scans van overige documenten (bijv. emails,…"

Jules Lauwerier heeft 1 Feb 2011 gereageerd op Aandachtspunten toegestane bestandsformaten Omgevingsvergunning

12 15 Feb 2011
Antwoord van Jules Lauwerier

"De eisen zijn niet strenger: de gemeente - ook als ze zelf scant - moet archiefwaard…"

Jules Lauwerier heeft 1 Feb 2011 gereageerd op Aandachtspunten toegestane bestandsformaten Omgevingsvergunning

12 15 Feb 2011
Antwoord van Jules Lauwerier

"Mart, Frieke en anderen, Pas wel op dat je niet uitsluitend de aanvraag en de 2 doo…"

Jules Lauwerier heeft 27 Okt 2010 gereageerd op overhevelen van bijlagen uit OLO naar lokaal domein

14 27 Okt 2010
Antwoord van Jules Lauwerier

"Daniëlle, Het moet m.i. geen óf-óf zijn maar én-én: ook als je de copie bewaard , mo…"

Jules Lauwerier heeft 26 Okt 2010 gereageerd op Documenttypen en archivering

9 27 Okt 2010
Antwoord van Danielle Hag

"Mart, Wat bedoel je met "we hebben nog geen berichten van het OLO gehad" ?"

Jules Lauwerier heeft 26 Okt 2010 gereageerd op overhevelen van bijlagen uit OLO naar lokaal domein

14 27 Okt 2010
Antwoord van Jules Lauwerier

"Mart, Downloaden jullie ook de audittrail naar de applicatie in de backoffice ?"

Jules Lauwerier heeft 26 Okt 2010 gereageerd op overhevelen van bijlagen uit OLO naar lokaal domein

14 27 Okt 2010
Antwoord van Jules Lauwerier

"Ik verbaas me een beetje over het gemak waarmee digitale originelen door analoge exe…"

Jules Lauwerier heeft 26 Okt 2010 gereageerd op Documenttypen en archivering

9 27 Okt 2010
Antwoord van Danielle Hag

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden