Discussies van Erik van Hengel (92)

Discussies waarop is gereageerd (21) Antwoorden Recente activiteiten

"Klopt Gert, 1 jaar na vervallen is altijd lastig. Echter zo'n wvo-vergunning is geld…"

Erik van Hengel heeft 27 Jan 2016 gereageerd op wvo-vergunningen vervallen door inwerkingtreding Waterwet?

13 29 Jan 2016
Antwoord van Gert Valk

"Als inderdaad dus de gemeente bevoegd gezag is geworden dan blijft deel 2 van mijn a…"

Erik van Hengel heeft 8 Jan 2016 gereageerd op wvo-vergunningen vervallen door inwerkingtreding Waterwet?

13 29 Jan 2016
Antwoord van Gert Valk

"Mijn 1e gedachte: Het zijn vergunningen verleend door het Waterschap en jullie zijn…"

Erik van Hengel heeft 8 Jan 2016 gereageerd op wvo-vergunningen vervallen door inwerkingtreding Waterwet?

13 29 Jan 2016
Antwoord van Gert Valk

"Zo, dat is vlot Anthony, complimenten !"

Erik van Hengel heeft 19 Nov 2015 gereageerd op Even wachten met aanmelden voor cursus nieuwe selectielijst ?

27 19 Nov 2015
Antwoord van Erik van Hengel

"Ik denk dat het wel per 1-1-2017 zal zijn hoor. Ik vermoed dat degene die dit getypt…"

Erik van Hengel heeft 19 Nov 2015 gereageerd op Even wachten met aanmelden voor cursus nieuwe selectielijst ?

27 19 Nov 2015
Antwoord van Erik van Hengel

"sterker nog, het is pas per 1-1-2018 !  er staat immers dit: De selectielijst moet i…"

Erik van Hengel heeft 19 Nov 2015 gereageerd op Even wachten met aanmelden voor cursus nieuwe selectielijst ?

27 19 Nov 2015
Antwoord van Erik van Hengel

"Zoals ik het begrijp is het de termijn waarbij je alle informatielelementen bij elka…"

Erik van Hengel heeft 6 Mei 2015 gereageerd op Opschoontermijn nieuwe selectielijst

4 6 Mei 2015
Antwoord van Klaas van der Heijden

"Wij wachten ook nog zeker tot na 20 april. Alhoewel in de basis zal er niets meer ve…"

Erik van Hengel heeft 7 Apr 2015 gereageerd op Even wachten met aanmelden voor cursus nieuwe selectielijst ?

27 19 Nov 2015
Antwoord van Erik van Hengel

"Derde afweging: splitsen aan de bron.   Ik zie ruwweg dit pad voor mijzelf: Zaken di…"

Erik van Hengel heeft 2 Mrt 2015 gereageerd op Nieuwe ontwerp-selectielijst dekkend voor alle processen bij gemeenten ?

14 6 Mrt 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Opslag geen probleem ? Ik denk juist dat daar een heel groot probleem aan het ontsta…"

Erik van Hengel heeft 2 Mrt 2015 gereageerd op Nieuwe ontwerp-selectielijst dekkend voor alle processen bij gemeenten ?

14 6 Mrt 2015
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden